Crossmarks helpt Being in Business met groeiambitie

16.04. 2015 | 4178 x bekeken

Being in Business verzorgt al enkele jaren met veel succes trainings- en coachingstrajecten voor professionals in de zakelijke markt. Gezien de groeiambities van Being in Business heeft Crossmarks bekeken hoe de merkarchitectuur het beste ingericht zou kunnen worden zodat er ruimte en duidelijkheid ontstaat voor de gewenste ontwikkelingen naar de verschillende markten en doelgroepen. Vanuit deze nieuwe merkarchitectuur is vervolgens een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld voor organisatiemerk (Being the World), de zakelijke markt (Being in Business), de particuliere markt (Being in Bliss), de resellers-poot (Being Inspired) en het specifieke productmerk (Being in Balance). De visuele stijl van de Being-organisaties vormt een herkenbaar geheel en draagt daarmee bij aan de missie van het organisatiemerk Being the World, namelijk global happiness.

Being The World wil graag mensen inspireren en in beweging zetten om de beste versie van zichzelf te worden. Ze gebruikt hierbij de metafoor van de transformatie van rups naar vlinder. Deze vlinder is terug te vinden in de nieuwe visuele stijl die per organisatie is uitgewerkt naar een pay off, beeldtaal, logo, stationary, templates voor presentaties, online nieuwsbrieven en een website.

printscreen_beinginbusiness
beinginbusinesslogo
werkboekBIB
werkboekBIB_1

Al het nieuws
Een samenwerking tussen Crossmarks en L’Oyé
Lees verder
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Connected to Next Revolution Group label