Het jaar 2020 van Crossmarks

24.12. 2020 | 473 x bekeken

We sluiten bijna het jaar af. Het was een retailjaar dat we twaalf maanden geleden nooit zo hadden kunnen voorspellen. En dat terwijl we toch dagelijks alle trends nauwlettend in de gaten houden. Thuiswerken bracht ook voor ons aanpassingen met zich mee en we hebben het afgelopen jaar wat afgezoomed, geskyped en geteamed (deze werkwoorden gaat de Van Dale vast en zeker toevoegen). We hielden een Bierbingo, er werd virtueel gedanst en ook de Kerstman kwam even langs.

Ook werd er hard gewerkt. We hebben veel mooie projecten gerealiseerd samen met onze klanten. Zo mochten we zwoegen voor o.a. Wibra, Jumbo, Perry, DA, vanHaren en Toyota. Er werden prachtige nieuwe retailconcepten ontwikkeld en strategische plannen gesmeed. Ondanks de uitdagingen is er hard gewerkt en veel moois neergezet. Crossmarks heeft het afgelopen jaar zeker bewezen zelf ook super ‘responsive’ te zijn! 

 

Al het nieuws
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder