Inspiratie op het retailseminar van Ruigrok

30.03. 2019 | 1233 x bekeken

Op donderdag 28 maart heeft Lori van Waes, een van onze retailstrategen, de retailtrends van 2019 gepresenteerd op het seminar ‘succesvol innoveren in retail’ van onderzoeksbureau Ruigrok. Hierbij werd het publiek onder andere geïnspireerd met de trends Remarkable Retail en Glass Box Thinking.

Ruigrok heeft door gebruik van Design Thinking kwalitatief onderzoek gedaan naar de trends en in hoeverre deze trends nu al leven en spelen bij de klant. De analisten van Ruigrok zijn na de trendpresentatie ingegaan op de verwachtingen en behoeften van de consument en waar retailers op in moeten gaan spelen. Tenslotte zijn de gasten mee genomen in een interactieve sessie waar ze door gebruik van Design Thinking en op basis van de retailtrends innovaties hebben bedacht voor hun eigen markt. Het was een geslaagde en inspirerende middag!

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder