Inspiratie op het retailseminar van Ruigrok

30.03. 2019 | 1287 x bekeken

Op donderdag 28 maart heeft Lori van Waes, een van onze retailstrategen, de retailtrends van 2019 gepresenteerd op het seminar ‘succesvol innoveren in retail’ van onderzoeksbureau Ruigrok. Hierbij werd het publiek onder andere geïnspireerd met de trends Remarkable Retail en Glass Box Thinking.

Ruigrok heeft door gebruik van Design Thinking kwalitatief onderzoek gedaan naar de trends en in hoeverre deze trends nu al leven en spelen bij de klant. De analisten van Ruigrok zijn na de trendpresentatie ingegaan op de verwachtingen en behoeften van de consument en waar retailers op in moeten gaan spelen. Tenslotte zijn de gasten mee genomen in een interactieve sessie waar ze door gebruik van Design Thinking en op basis van de retailtrends innovaties hebben bedacht voor hun eigen markt. Het was een geslaagde en inspirerende middag!

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder