Crossmarks ontwerpt Trendkrant voor Baderie

22.05. 2015 | 2767 x bekeken

Als marktleider is Baderie continu op zoek naar nieuwe trends, technologie├źn en ontwikkelingen in badkamers en badkamerproducten. De laatste trends presenteert Baderie aan haar klanten in de door Crossmarks ontwikkelde Trendkrant. Via online en socialmediakanalen wordt de consument geactiveerd deze Trendkrant op te halen in de dichtstbijzijnde showroom.

De Trendkrant maakt onderdeel uit van een ruime set aan middelen waarmee Baderie de consument, die zich nog helemaal vooraan in het ori├źntatieproces bevindt, van inspiratie voorziet. Baderie streeft ernaar om haar klant een zo comfortabel mogelijk aankoopproces te bieden en voorziet haar steeds van die informatie en inspiratie waar op dat moment vanuit de customer journey behoefte aan is. Zo blijft de consument nooit met vragen zitten, wat natuurlijk uitermate comfortabel is.

_KIK4738

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder