Crossmarks ontwerpt Trendkrant voor Baderie

22.05. 2015 | 3679 x bekeken

Als marktleider is Baderie continu op zoek naar nieuwe trends, technologieën en ontwikkelingen in badkamers en badkamerproducten. De laatste trends presenteert Baderie aan haar klanten in de door Crossmarks ontwikkelde Trendkrant. Via online en socialmediakanalen wordt de consument geactiveerd deze Trendkrant op te halen in de dichtstbijzijnde showroom.

De Trendkrant maakt onderdeel uit van een ruime set aan middelen waarmee Baderie de consument, die zich nog helemaal vooraan in het oriëntatieproces bevindt, van inspiratie voorziet. Baderie streeft ernaar om haar klant een zo comfortabel mogelijk aankoopproces te bieden en voorziet haar steeds van die informatie en inspiratie waar op dat moment vanuit de customer journey behoefte aan is. Zo blijft de consument nooit met vragen zitten, wat natuurlijk uitermate comfortabel is.

_KIK4738

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder