15.12. 2014 | 3306 x bekeken

Jan Linders Supermarkten is opnieuw de meest gewaardeerde supermarkt van Nederland. Uit het onderzoek van GfK (Kerstrapport 2014) blijkt dat klanten Jan Linders met een 8,0 waarderen. Vooral in service/personeel doet de van oorsprong Limburgse keten het uitstekend, terwijl ook in de andere aspecten bovengemiddeld wordt gescoord. Voor het gemak waarmee de winkels te bezoeken zijn, krijgt de formule zelfs een 8,76 van zijn trouwe klanten! Crossmarks feliciteert Jan Linders Supermarkten met dit mooie resultaat!

Crossmarks ontwikkelt nieuwe shopper experience Jan Linders
Crossmarks werkt sinds 2010 samen met Jan Linders aan het aanscherpen van de retailformule. Het uitdragen van de formulepijlers ‘beste vers’, ‘beste acties’ en ‘beste services’ en het steeds weer verbeteren van de shopper experience maakt hier deel van uit. Lees hierover ook de Jan Linders case.

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder