Crossmarks ontwerpt jubileumlogo ArkeFly

18.05. 2015 | 2881 x bekeken

Allereerst feliciteert Crossmarks ArkeFly met het tien jarig bestaan! 21 april 2015 bestond ArkeFly airline namelijk exact tien jaar. In deze tien jaar is Arkefly uitgegroeid tot een volwassen airline met een jonge, innovatieve vloot en zijn miljoenen tevreden passagiers naar de mooiste plekjes ter wereld gevlogen. Ter ere van het tien jarig jubileum heeft Crossmarks een speciaal jubileumlogo ontworpen.

Het moederbedrijf TUI van ArkeFly is al enige tijd klant van Crossmarks. Voor Arke, Arkefly en Holland International worden strategie, concepten en design ontwikkeld.

Het jubileumlogo verschijnt dit seizoen onder andere op de vliegtuigen, op de website, op producten aan boord (denk hierbij aan desserts en bonbons), overig point of sale materiaal en op een pin voor de medewerkers.
arkevliegtuig
arkehomepage

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder