Crossmarks ontwerpt jubileumlogo ArkeFly

18.05. 2015 | 3800 x bekeken

Allereerst feliciteert Crossmarks ArkeFly met het tien jarig bestaan! 21 april 2015 bestond ArkeFly airline namelijk exact tien jaar. In deze tien jaar is Arkefly uitgegroeid tot een volwassen airline met een jonge, innovatieve vloot en zijn miljoenen tevreden passagiers naar de mooiste plekjes ter wereld gevlogen. Ter ere van het tien jarig jubileum heeft Crossmarks een speciaal jubileumlogo ontworpen.

Het moederbedrijf TUI van ArkeFly is al enige tijd klant van Crossmarks. Voor Arke, Arkefly en Holland International worden strategie, concepten en design ontwikkeld.

Het jubileumlogo verschijnt dit seizoen onder andere op de vliegtuigen, op de website, op producten aan boord (denk hierbij aan desserts en bonbons), overig point of sale materiaal en op een pin voor de medewerkers.
arkevliegtuig
arkehomepage

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder