Koeckebackers, het meest innovatieve en relevante retailconcept van 2017

16.09. 2018 | 1580 x bekeken

Op het jaarlijkse, door VEDIS georganiseerde, New Retail Champions Event, is Koeckebackers uitgeroepen tot het bedrijf met het meest innovatieve en meest relevante retailconcept van 2017. Naast de Awardbokaal van VEDIS won Koeckebackers een digitale waardecheque voor 5 dagen consultancy van Capgemini plus strategisch retailadvies t.w.v. € 5.000,- van Crossmarks.

Crossmarks & Koeckebackers
Crossmarks gaat Koeckebackers ondersteunen bij haar formulestrategie en het design van de fysieke retailomgeving. Daar hebben we heel veel zin in… en dat is niet alleen vanwege de overheerlijke koekjes bij de koffie. De drijfveren van ondernemer Joep Langen en zijn team spreken ons aan en hun enthousiasme en passie werken aanstekelijk. Het is de overtuiging van Koeckebackers dat iedereen de kans moet krijgen om te stralen. Koeckebackers maakt bijzonder goeie koek, maar die koek is eigenlijk niet meer dan een hulpmiddel. Het gaat haar er vooral om, om jongvolwassenen een plek te geven, die – om wat voor reden dan ook – al een tijdje buitenspel staan. Mensen die in de bijstand zitten maar eigenlijk wel weer op weg willen. En dat doet Koeckebackers door medewerkers onder haar vleugels te leren om te ondernemen, om zo klaargestoomd te worden voor zelfstandigheid.

Crossmarks & VEDIS
Het partnership tussen Crossmarks en VEDIS komt voort uit het feit dat beide partijen elkaar vinden op het gebied van retailexpertise en de uitwisseling ervan. Zo maakt VEDIS dankbaar gebruik van Crossmarks’ research & intelligence op het gebied van innovatie en retail; de zogeheten ‘retail must sees’ en participeert Crossmarks op haar beurt weer op de events van VEDIS.

Lees hier de must see over Koeckebackers

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder