What’s going on in (r)etailing staat al 25 jaar bekend als een gerenommeerd congres, waarin de nieuwste retailinzichten en retailinspiratie worden gedeeld. Het programma van dit jaar staat, net als voorgaande jaren, in het teken van omnichannel. Nationale en internationale retailers en merken presenteren hun visies en ervaringen en verschillende retailexperts komen aan het woord. Naast presentaties in de ochtend zijn er in de middag verschillende breakoutsessies waarin verder ingezoomd wordt op verschillende onderwerpen.
Dit jaar zal Albert Top van Crossmarks op het congres spreken over de implicaties van omnichannel op de retailorganisatie. De postchannelorganisatie zet de klant écht centraal en biedt in ieder moment van klantcontact dezelfde ervaring. Het inrichten van zo’n postchannelorganisatie is echter nog niet zo gemakkelijk. Het vraagt om wezenlijke aanpassingen in de gehele organisatie en dagelijkse operatie. Aan de hand van een aantal sprekende praktijkvoorbeelden wordt u tijdens de presentatie van Albert meegenomen in de ‘postchannelreis’. In het middagprogramma wordt er tijdens een workshop dieper ingegaan op dit onderwerp en gekeken hoe de volgende stap naar een postchannel organisatie gemaakt kan worden.
Kijk voor meer informatie en tickets op: https://www.retailing.nl/