Kom ook naar het ‘Retail. Wat nu?’ event!

13.07. 2015 | 3537 x bekeken

Voor de derde keer vindt donderdag 17 september hét co-creatie event ‘Retail. Wat nu?’ voor retailers plaats. Tijdens dit event wordt u ‘s ochtends door 12 direct toepasbare presentaties van een kwartier geïnspireerd. Na een heerlijke lunch staat het werken aan co-creaties op het programma. Tijdens deze sessie gaat u na prikkelende discussies, samen met andere deelnemers, aan de slag met twee onderwerpen waarmee u het grote verschil denkt te kunnen maken. De co-creaties worden begeleid door de specialisten die de deelnemers in het ochtendprogramma al van de nodige inspiratie hebben voorzien.

Hoe word ik een postchannelorganisatie
Dit jaar gaat Albert Top van Crossmarks op ‘Retail. Wat nu?’ spreken over het inrichten van een postchannelorganisatie om omnichannel te kunnen functioneren. Om het fenomeen ‘omnichannel’ kunt u als retailer namelijk niet meer heen. Dat er voor de klant geen verschil bestaat tussen de saleskanalen is iedere retailer duidelijk. In veel gevallen is er ook al gestart met het integreren van de kanalen voor de klant, of zijn deze zelfs al geïntegreerd. De moeilijkheid zit hem aan de binnenkant. Om daadwerkelijk 100% omnichannel te kunnen functioneren voor de klant, moeten ook intern de nodige aanpassingen worden gedaan.

Maar hoe richt u uw bestaande retailorganisatie opnieuw in? Hoe brengt u de noodzakelijke veranderingen aan in processen, structuur, cultuur en andere organisatie-elementen die vaak al decennialang hetzelfde zijn? En als u altijd procesgericht bent geweest, hoe zet u dan daadwerkelijk de klant centraal in de organisatie? Aan de hand van een aantal sprekende praktijkvoorbeelden, waaronder Zappos.com en Suitsupply, wordt u tijdens de presentatie meegenomen in de ‘postchannelreis’.

Meer weten? Of inschrijven? Kijk dan op Retail. Wat nu?

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder