Lake Side gaat samenwerking aan met Crossmarks

5.03. 2015 | 3720 x bekeken

Fashionretailer Lake Side wil de volgende stap zetten in de ontwikkeling van haar retailformule. Crossmarks gaat Lake Side op strategisch niveau ondersteunen om haar formule aan te scherpen en beter aan te laten sluiten op de eisen en wensen van de klant van vandaag. Dit doen we in de vorm van  een marktanalyse, een benchmark en diverse werksessies waarbij teamleden van Lake Side en Crossmarks samen de nieuwe formule-uitgangspunten en merkpositionering formuleren. Vervolgens kijken we naar betekenisgeving. Doel hierbij is om voor de klant voelbaar te maken waar de formule voor staat in alle klantcontactmomenten. Vervolgens zal Crossmarks Lake Side helpen de retailformule continu actueel te houden. De wensen van de klant veranderen steeds sneller en daarom is het belangrijk dat Lake Side ‘responsive’ wordt en blijft, zodat de fashionformule aan de veranderende wensen kan blijven voldoen.

Crossmarks heeft ruime ervaring in fashion met klanten als Levi’s, Diesel, Waalwear, Hout-Brox, Promiss, Charles Vögele, Setpoint, Hadac en Deco. Nadat Crossmarks een strategische verkenning aan Lake Side heeft gepresenteerd, heeft Crossmarks deze opdracht gekregen.

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder