Crossmarks ontwikkelt nieuw broodconcept voor Jan Linders

21.05. 2015 | 5154 x bekeken

Korengoud is het private label van Jan Linders voor brood en banket van hoogwaardige kwaliteit. Jan Linders heeft als geen andere Nederlandse supermarkt verstand van lekker brood en banket en is al 11 keer uitgeroepen tot Beste bakker van Nederland. Om deze positie ook in de toekomst te kunnen waarborgen is op 11 mei het nieuwe broodconcept onder het private label Korengoud gelanceerd. Het concept omvat een nieuw assortiment broden en banket, instore presentatie en packaging.

Crossmarks heeft de strategie, het concepting en design ontwikkeld en de complete executie uitgevoerd. Er is gekozen voor een zogenoemd copyconcept. Jan Linders heeft veel te vertellen over brood en banket en draagt deze expertise onder andere uit middels storytelling op packaging, in de uitgebreide broodkaart, instore en online. De verpakkingen stralen puurheid, authenticiteit en vakmanschap uit en zijn doordacht in uitvoering en materialisering voor optimaal gebruiksgemak.

Schermafbeelding 2015-05-20 om 11.13.34

JanLinders beeld Perscontrole

JanLinders beeld div

Schermafbeelding 2015-05-20 om 11.20.15

Schermafbeelding 2015-05-20 om 11.21.15

Broodkaartdisplay

Al het nieuws
Een samenwerking tussen Crossmarks en L’Oyé
Lees verder
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder