Nieuw store concept voor Jan Linders

27.06. 2016 | 3575 x bekeken

Het voordeel van het zuiden
In het nieuwe store concept van Jan Linders komt ‘Het voordeel van het zuiden’ nog beter tot zijn recht. De smaak van het Bourgondische zuiden staat hierin centraal. De supermarkt is zodanig ingericht en vormgegeven dat klanten zich er direct thuisvoelen en volop geïnspireerd worden. Maar zonder de balans tussen voordeel en kwaliteit uit het oog te verliezen.

Informerend en inspirerend
Crossmarks ontwikkelde de in- en outstore communicatie die navigeert, informeert, inspireert en activeert. De versafdelingen zijn specialty stores en de materialisering komt voort uit de codes van die specifieke verswereld. Voor de aanduiding van de afdelingen (navigeren) hebben we gekozen voor gelijkheid vanuit de Jan Linders identiteit met eigenheid in materialisering en icoon. Op productcategorieniveau maken we gebruik van verleidelijke beelden met de producten als ‘hero’ tegen zwart leisteen gefotografeerd. Daar waar we informeren op productniveau doen we dat met visuals en packshots waarbij de lokale telers eveneens een rol spelen; informerend en inspirerend in één. De activerende laag zorgt voor de prijsgeruststelling. We maken o.a. gebruik van grote beelden van heerlijke versproducten tegen een vaste lage prijs.

Kennis over vers
De instore communicatie biedt Jan Linders de ruimte om haar kennis over vers uit het zuiden te delen met haar klanten en hen te inspireren, zodat er elke dag gezond, lekker, gevarieerd én voordelig gegeten wordt in het zuiden.

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder