Nieuwe samenwerking tussen Crossmarks en BCC

17.01. 2018 | 3843 x bekeken

Met 71 winkels en ruim 1500 medewerkers is BCC één van de grootste en meest succesvolle elektro-retailers in Nederland. En het aantal winkels blijft groeien. Het is dan ook tijd om na te denken over de toekomst van deze formule. Hoe kan BCC zich blijven verzekeren van een sterke marktpositie? Crossmarks helpt BCC bij de verdere ontwikkeling van haar merk- en formulestrategie. Na een uitgebreide analysefase gaan we samen met de klant aan de slag tijdens interactieve workshops om BCC een ijzersterk fundament voor de toekomst te geven. We zijn trots op onze nieuwe klant en kijken vol enthousiasme uit naar de samenwerking!

Al het nieuws
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder