Inspirerende trendcommercial zorgt voor een substantiële traffic toename

26.11. 2015 | 2823 x bekeken

Bij Baderie zijn de mogelijkheden voor een nieuwe badkamer eindeloos. Van indeling tot functionaliteiten, van kleuren tot merken, van materialen tot technische snufjes. Baderie weet dat als geen ander en helpt de klant bij de samenstelling en totstandkoming van zijn/haar nieuwe badkamer. Door samen met de klant 5 stappen te doorlopen (Inspireren, Kiezen, Ontwerpen, Realisatie, Genieten) en hierin steeds een stapje voor te zijn, zorgt Baderie voor het meest comfortabele aankoopproces.

In de tv-commercial die sinds juni 2014 op tv te zien is staat de werkwijze van Baderie centraal. De commercial is gefilmd vanuit de ogen van de consument omdat zijn/haar wensen en behoeften steeds het uitgangspunt zijn.

Sinds november 2015 wordt de nieuwe commercial van Baderie op de STER uitgezonden. De stappen ‘Inspireren’ en ‘Kiezen’ staan hierin centraal. De mogelijkheden bij Baderie zijn namelijk eindeloos en Baderie adviseert klanten graag over de trends en mogelijkheden voor een badkamer. De inzet van deze inspirerende commercial zorgt voor een substantiële traffic toename.

Tevens ligt in de showroom de nieuwste uitgave van de Baderie Trendkrant waarin een aantal badkamertrends worden uitgelicht.

Trendkrant_nr2 2015_sfeer

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder