TUI is bij uitstek de nummer 1 reisorganisatie van Nederland. Aan naamsbekendheid en populariteit geen gebrek. Het ligt dan ook voor de hand om te stellen dat vrijwel iedereen TUI kent, met name van de bekende zon-zee-strandvakanties. Maar TUI heeft nog veel meer te bieden dan dat. En dat is te zien in de nieuwe tv- en radiocampagne.
Omdat is gebleken dat het gevarieerde en verrassende aanbod van de grootste reisorganisatie van Nederland in mindere mate bekend is bij het grote publiek, zag TUI haar kans schoon om hier verandering in aan te brengen.
In de actuele campagne wordt de nadruk gelegd op het brede en unieke assortiment in reizen dat zij de consument te bieden heeft. Een bewuste en slimme keuze! Zo laat de reisorganisatie zien dat men echt voor álle soorten reizen bij haar terecht kan.
TUI wil top of mind worden bij de doelgroep die kiest voor bijzondere, wat minder reguliere, vakanties. Want waar denkt u aan bij een ballonvaart over Bagan in Myanmar, een huskysafari in Finland of een duikvakantie op Curacao? Na het zien van deze campagne zal dat veel eerder TUI zijn: Think Travel, Think TUI. En dit is slechts een greep uit het gevarieerde en veelzijdige aanbod dat zij haar consumenten te bieden heeft, want u kunt er echt voor al uw reisbehoeften terecht.
Voor deze “typisch TUI” campagne ontwikkelden wij vijftien radio- en tv-commercials die het ontzettend diverse en originele reisaanbod bij de grote doelgroep nog meer bekend zal maken. Want juist het verrassende spectrum aan reizen maakt dat TUI zich naast de grootste reisorganisatie van Nederland met recht uniek mag noemen.