Crossmarks opnieuw genomineerd voor SAN Accent

26.03. 2015 | 3565 x bekeken

Vorig jaar waren we al met onze herpositioneringscampagne van Jan Linders in de categorie ‘retail’ en corporate campagne ‘Lieve Retailer’ genomineerd. Dit jaar heeft Crossmarks weer een nominatie te pakken! Binnen de categorie ‘retail’ dingen we namelijk mee met de herpositioneringscampagne van Baderie. In de badkamerbranche onderscheidt Baderie zich van concurrenten door complete badkamers aan te bieden. De herpositioneringscampagne bestaat uit store concepts, diverse deelcampagnes en informatieve communicatie waarin de toegevoegde waarde van Baderie centraal staat.

Crossmarks hecht veel waarde aan de nominaties. De SAN Accent is de enige communicatievakprijs van, voor én door adverteerders. De Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) stelt elk jaar een Jaarboek voor de marketing- en communicatiebranche samen, waarin alle genomineerde campagnes staan opgenomen. Op basis van dit boek kiest de jury per categorie de winnende campagne. De juryteams bestaan uit ruim 200 marketing- en communicatieprofessionals uit het bedrijfsleven. De winnaars worden 28 mei bekend gemaakt.

Al het nieuws
Het jaar 2020 van Crossmarks
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder