Pilot nieuw bakkerijconcept Jumbo Heerschap

11.09. 2018 | 2800 x bekeken

Voor de nieuwe supermarkt van Jumbo Heerschap in Weert is het concept van de bakkerij opnieuw onder de loep genomen. De bakkerij is een shop-in-shop van Bakkerij Heerschap. Het storedesign, de instore communicatie, packaging, bedrijfskleding en middelen van de openingscampagne zijn door Crossmarks van concept tot en met DTP uitgewerkt.

Het storedesign van de bakkerij is door Crossmarks ontwikkeld in alliantie met MVDG Interieurarchitecten. Binnen het totale concept staan ambacht, gastheerschap en de liefde die Heerschap heeft voor brood en vlaai centraal. Het storedesign is zodanig ontwikkeld dat de heerlijke broden, verse vlaaien en andere lekkernijen van Heerschap de ruimte krijgen die ze verdienen en echt de hero kunnen zijn.

Succesvol
Het positieve effect van de nieuwe identiteit ziet Heerschap direct na opening niet alleen terug in de enthousiaste reacties van klanten, maar ook in een significante stijging van de omzet. In de toekomst zal het Bakkerij Heerschap 2.0 concept dan ook zeer waarschijnlijk naar andere Jumbo supermarkten van Heerschap worden uitgerold.

Bakkerij Heerschap
Bakkerij Heerschap bestaat al ruim vijftig jaar en vindt zijn herkomst in Roggel. Inmiddels is de bakkerij uitgegroeid tot een moderne ambachtelijke bakker. In 2011 opende Stan Heerschap zijn eerste Jumbo supermarkt met daarin Bakkerij Heerschap als shop-in-shop. Inmiddels zijn er zes Jumbo supermarkten van Heerschap, elk met de eigen bakkerij.

Merkpropositie – Conceptontwikkeling – Storedesign – Instore communicatie – Packaging – Communicatiemiddelen -Bedrijfskleding

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder