Retailtour Toyota
Inspiratie in Amsterdam

12.10. 2016 | 3457 x bekeken

Vaak komen succesvolle retailers naar ons toe omdat ze op zoek zijn naar verandering en inspiratie. Zo ook Toyota. Voor mooie praktijkvoorbeelden namen wij hen deze maand mee op retailtour door Amsterdam. De retailtour is een kick-off van een trainingsprogramma die wij samen met Louwman & Parqui (importeur Toyota) organiseren. Dit programma staat in het teken van het creëren van een 9+ ervaring in de retail.

Het retailen van nu ervaren

We lieten de eerste groep dealers van Toyota verandering in de retailwereld zien. Door succesvolle en onderscheidende concepten te bezoeken lieten we zien hoe het retailen van nu er uit ziet. Vernieuwende concepten uit zowel de automotive branche als daarbuiten kwamen voorbij. Grote en kleine merken wisten Toyota te inspireren en zorgden voor  een geslaagde dag!
1f56a195-2743-4b43-a27d-af9269960cc5-original

Inspiratie uit de hoofdstad

Onze hoofdstad kent veel voorbeelden van succesvolle retailers die weten hoe ze bij klanten een voorkeurspositie behalen én behouden. De retailtour bracht ons langs een aantal van deze retailers, waaronder Skins Cosmetics, Asics en Tesla.
Het was een leerzame dag met erg positieve feedback van de deelnemers! De retailtour staat gepland voor alle Toyota dealers in Nederland.

 

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder