Crossmarks en Cook & Co bepalen de retailvisie voor 2018

12.01. 2015 | 2920 x bekeken

Cook & Co is de kookformule uit de Blokker Holding met 25 vestigingen verspreid over Nederland. In 2014 werkte Cook & Co intern aan het formuleren van de retailvisie richting 2018. Begin 2015 vroeg de kookformule Crossmarks om te helpen deze retailvisie verder aan te scherpen en aan te vullen. Crossmarks formeerde een werkteam bestaande uit de formuleverantwoordelijke vanuit Cook & Co en analisten en strategen vanuit Crossmarks.

Analyse retailvisie
Na een uitgebreide externe analyse is in een aantal interactieve sessies gewerkt aan de nieuwe formulevisie en -strategie. Uitgangspunt was de plek van Cook & Co in het toekomstige retaillandschap en de beste weg hiernaartoe. Hiervoor werd onder andere de merk- en marktpositionering onder de loep genomen en aangescherpt. Vervolgens is er gekeken naar de betekenis hiervan voor alle formule-onderdelen, met specifieke aandacht voor omnichannel. Met als resultaat een werkbaar retailvisie document voor de toekomst van Cook & Co.

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder