Toe aan TUI: nieuwe sales campagne van TUI

28.06. 2016 | 3534 x bekeken

De zomer staat voor de deur en nog niet iedereen heeft zijn of haar vakantie al geboekt. Maar dat we aan vakantie toe zijn na een jaar hard werken, dat is zeker. Op dit sentiment speelt TUI in met de door Crossmarks ontwikkelde sales campagne: Toe aan TUI. De campagne maakt heerlijke vakantiemomenten voelbaar en stelt de consument de vraag: Ben jij ook zo toe aan TUI? Door dit te koppelen aan aantrekkelijk geprijsde vakanties is de cirkel rond. Onderdeel van de campagne is TV, radio, online, social, e-mailing en instore. Daarnaast is er een samenwerking met SBS en Sanoma.

Naast het campagneconcept en de middelenconcepten, zorgt Crossmarks voor de visuele identiteit van de campagne en de uitwerking van TV. Voor radio schrijven we een serie waarmee steeds op het juiste moment van de dag aan het juiste vakantiegevoel wordt geappelleerd…. ‘Kan je aan niets anders meer denken… dan aan vers gegrilde sardientjes… een frisse salade… en een goed glas witte wijn… met je voetjes in het warme zand? Dan ben jij Toe aan TUI…’.

Al het nieuws
Een samenwerking tussen Crossmarks en L’Oyé
Lees verder
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder