Crossmarks bij SAN 2014

29.05. 2015 | 3675 x bekeken

Eerder dit jaar werd Crossmarks binnen de categorie retail met de campagne ‘Het Baderie Comfort’ genomineerd voor de SAN Accent. Na het ontvangen van deze nominatie was het aan Crossmarks en Baderie om de jury te overtuigen van de kwaliteit en de diversiteit van de campagne. De winnaars van de SAN Accent vakprijzen zijn gisteren 28 mei bekendgemaakt.

Case ‘Het Baderie Comfort’
De campagne waarmee Crossmarks binnen de categorie retail was genomineerd betreft een langlopende herpositioneringscampagne. Na een strategisch traject met Baderie is de focus weerlegt van losse producten, prijzen en acties na het toevoegen van waarde in het aankoopproces. Voorafgaand hieraan is er een optimale media- en middelenstrategie aan de hand van de customer journey tot in detail uitgewerkt en zijn de customer touchpoint benoemd. Zo kwam naar voren dat er sprake was van versplintering. Nu ligt de focus op TV waar ruimte is om Het Baderie Comfort hoog- en geloofwaardig over de bühne te brengen en het is passender voor een A-merk. Verder is er gewerkt aan de naams- en inhoudsbekendheid. Door dit te combineren met online en EDM is kwalitatieve traffic naar de showrooms van Baderie en baderie.nl gerealiseerd.

Winnaars categorie retail
Hoewel Crossmarks de SAN Accent binnen de categorie retail niet heeft gewonnen, zijn we ontzettend trots op de nominatie en de sterke case waaraan we samen met Baderie hebben gebouwd. De winnaars, met voornamelijk kortlopende campagnes, binnen de categorie retail zijn dit jaar: McDonalds, Jumbo, de Bijenkorf en Bol.com.

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder