Van retailvisie tot merkcampagne:
Het geluk zit in elk detail

28.08. 2018 | 2468 x bekeken

In de merkpositionering van Baderie, die Crossmarks eerder samen met Baderie heeft bepaald, worden niet de losse badkamerproducten in de etalage gezet, maar het meest comfortabele aankoopproces. Deze positionering hebben we vertaald naar retailvisie en formulestrategie. De city store van Baderie in Rotterdam is daar een van de resultaten van; Een retailomgeving van zo’n 80 m2 waarin niet langer een groot aantal badkamers tentoon wordt gespreid, maar een ontwerpstudio centraal staat met een bibliotheek van stalen om samen met de Baderie adviseur tot de beste keuzes voor jouw unieke badkamer te komen.

De merkstrategie hebben we verder aangescherpt en vertaald naar merkuitdagingen. Het resultaat van het unieke vakmanschap van Baderie krijgt een centrale rol in de komende merkcampagnes. Daarin maken we steeds de verbinding tussen de kracht van Baderie en de emotie van de klant. Het thema van de campagne is dan ook: Het geluk zit in elk detail.

’Het geluk zit vaak in kleine dingen’. Een uitdrukking die zeker van toepassing is op het laten ontwerpen en plaatsen van een nieuwe badkamer. Want je wordt pas echt gelukkig van het resultaat als alles tot in detail klopt en precies is zoals jij het voor ogen had. Van de aandacht waarmee je door je adviseur geholpen wordt tot en met de afwerking van het kleinste kitrandje.

Op 27 augustus wordt de campagne gelanceerd op TV en online (paid, owned en earned) en krijgt natuurlijk ook gestalte in de winkel.

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder