Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter

7.07. 2020 | 439 x bekeken © Crossmarks

Crossmarks helpt retailers om altijd van nu te zijn. Ook nu we leven in het anderhalve-meter-tijdperk dat nieuwe vragen met zich meebrengt. Vragen als: Hoe kan ik mijn rol succesvol blijven uitvoeren? Waar liggen serieuze anderhalve-meter-kansen? Welke businessmodellen zijn kansrijk voor ons? En wat wordt onze nieuwe succesformule? Kortom: hoe gaan we van 1,5 meter naar 1,5 keer beter.

 

  • U kunt zich op ieder moment weer uitschrijven via de uitschrijflink onderaan in de nieuwsbrief. Voor meer informatie, zie onze Privacy Policy.
Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
Emerce Webinar ‘Het Nieuwe Normaal’
Lees verder