Postchannel
De implicaties van omnichannel
voor de organisatie
7 artikelen
De implicaties van omnichannel
voor de organisatie
7 artikelen
08-08-2016
|Albert Top
|Challenger
De winkelervaring en interactie met de klant is grotendeels gedigitaliseerd en dat zorgt voor een enorme hoeveelheid aan data. Data die belangrijke inzichten kunnen bieden in het gedrag van klanten en u in staat stellen doelgerichter en efficiënter te opereren.
Bekijk artikel08-08-2016
|Albert Top
|Challenger
De digitale transformatieroadmap biedt een leidraad om prioritering en structuur aan te brengen in het digitale transformatieproces…
Bekijk artikel05-08-2016
|Albert Top
|Challenger
De digitale innovaties en technologische ontwikkelingen vliegen ons om de oren en hebben enorme impact op de dagelijkse retailpraktijk…
Bekijk artikel25-04-2016
|Albert Top
|Challenger
Organisatorische veranderingen gaan niet over één nacht ijs. Het ombuigen naar postchannel vergt dan ook de nodige tijd…
Bekijk artikel25-04-2016
|Albert Top
|Challenger
Het inrichten van een postchannel organisatie is geen sinecure, zoveel was al duidelijk…
Bekijk artikel25-04-2016
|Albert Top
|Challenger
Het transformatieproces van het personeel richting postchannel…
Bekijk artikel25-04-2016
|Albert Top
|Challenger
Organisatorische voorwaarden om te komen tot een postchannel organisatie…
Bekijk artikel7 artikelen
Postchannel
Lees verder
Binnenkort meer