Postchannel

De implicaties van omnichannel
voor de organisatie

7 artikelen

08-08-2016

|

Albert Top

|

Challenger

De datagedreven formule

De winkelervaring en interactie met de klant is grotendeels gedigitaliseerd en dat zorgt voor een enorme hoeveelheid aan data. Data die belangrijke inzichten kunnen bieden in het gedrag van klanten en u in staat stellen doelgerichter en efficiënter te opereren.

Bekijk artikel

08-08-2016

|

Albert Top

|

Challenger

Goed op weg met de digitale transformatieroadmap

De digitale transformatieroadmap biedt een leidraad om prioritering en structuur aan te brengen in het digitale transformatieproces…

Bekijk artikel

05-08-2016

|

Albert Top

|

Challenger

Hoe start ik de transformatie naar een digitale business?

De digitale innovaties en technologische ontwikkelingen vliegen ons om de oren en hebben enorme impact op de dagelijkse retailpraktijk…

Bekijk artikel

25-04-2016

|

Albert Top

|

Challenger

Postchannel retailing: de veranderfases richting postchannel

Organisatorische veranderingen gaan niet over één nacht ijs. Het ombuigen naar  postchannel vergt dan ook de nodige tijd…

Bekijk artikel

25-04-2016

|

Albert Top

|

Challenger

Postchannel retailing; mogelijke valkuilen op weg naar postchannel

Het inrichten van een postchannel organisatie is geen sinecure, zoveel was al duidelijk…

Bekijk artikel

25-04-2016

|

Albert Top

|

Challenger

Postchannel retailing; De cruciale omslag van het personeel

Het transformatieproces van het personeel richting postchannel…

Bekijk artikel

25-04-2016

|

Albert Top

|

Challenger

Postchannel retailing

Organisatorische voorwaarden om te komen tot een postchannel organisatie…

Bekijk artikel

Andere onderwerpen

7 artikelen

Postchannel

Lees verder

 

Binnenkort meer