Quality time
met vrienden en familie

We leiden een hectisch leven. Er wordt steeds meer van ons verwacht en we verwachten ook steeds meer van onszelf. Samen met de technologisering heeft dit ervoor gezorgd dat we minder tijd hebben voor onze naasten: werk gaat vaak 24/7 door. Die band moet nu worden hersteld. We zijn op zoek naar nieuwe instrumenten voor het vinden van tijd voor diegenen die het meest voor ons betekenen.

Meer weten?

Laat uw e-mailadres of
telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op

Neem contact met mij op

Als tegenbeweging op deze verstoorde werk-privébalans zijn we op zoek naar een slimmer gebruik van onze tijd. We willen meer rust en omarmen plaatsen waar we tijd kunnen doorbrengen met onze geliefden.

Winkelcentrum als dagje uit

In Xanadu, een kleine 30km van Madrid, bevindt zich een winkelcentrum waar je terecht kunt voor een leuke dag uit met het hele gezin. Naast winkels vind je er onder andere een skibaan, een kartbaan en de mogelijkheid voor een ballonvaart. In Minnesota is een winkelcentrum uitgerust met een onderwater aquarium, een pretpark en een museum boordevol dinosaurussen.

IKEA – DIY Restaurant

September 2016 heeft Ikea een do-it-yourself restaurant geopend in Londen. Klanten kunnen hier zelf koken voor vrienden en familie met behulp van koks. Je mag 20 gasten uitnodigen en hebt 3 uur de tijd om samen volop te genieten.

It’s not a store at all

De flagshipstore van Samsung in NYC is geen winkel, maar een ‘digital playground’, waar 2 events per dag(!) worden georganiseerd. Zo kun je met je vrienden in een enorme sneeuwbol stappen, een nieuwe VR film bekijken of genieten van een heerlijke lunch terwijl je mee discussieert over de toekomst van ondernemende Millenials.

https://www.youtube.com/watch?v=86J0ois0zoo

Meerwaarde voor de klant

We zijn op zoek naar een plek die uitnodigend is en waar we quality time kunnen spenderen met vrienden en familie. Je ziet dan ook steeds vaker dat retailers zichzelf opnieuw uitvinden. Zo bundelen retailers hun krachten (bijvoorbeeld een boekenwinkel en koffiezaak) en transformeren warenhuizen tot een ware beleving met pop-up stores en evenementen. Het is tijd om strategisch na te denken over hoe een retailformule meerwaarde kan creëren voor hun bezoekers.

Bekijk hier een overzicht van de 10 retailtrends van 2017.

Wat kan Crossmarks voor u betekenen?

Er zijn een hoop mogelijkheden en aanbieders en een tal van oplossingen denkbaar. We denken graag mee over de beste oplossing voor uw retailformule. Een oplossing waarmee u de beste inzichten krijgt voor uw branche en organisatie. Zo zijn er voor fashion andere oplossingen dan voor de woonbranche. Wij zoeken naar een oplossing die past bij uw bedrijfsgrootte, investeringsmogelijkheden en doelstellingen.

Benieuwd hoe u kunt inspelen op deze trend?

Laat uw e-mailadres of telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Community Building

Steeds vaker vinden gelijkgestemden elkaar binnen een brand community, waar ze hun interesses en waarden met elkaar kunnen delen.

Lees verder

Perfect Personalisation

We raken steeds meer gewend aan producten perfect afgestemd op onze voorkeuren. Als retailer kun je hierop inspelen door de inzet van data en AI tools die de juiste producten, aanbiedingen en hulp bieden aan shoppers. Of door producten on the spot te laten customisen.

Lees verder

Craving Positivity

Shoppers zijn op zoek naar positiviteit, vermaak en willen verrast worden. Er zijn tal van mogelijkheden om een pop of joy toe te voegen en zo van betekenis te zijn: een vrolijke collectie, leuke brand experience, een kleurrijke winkelbeleving of pop-up store.

Lees verder

Frictionless Shopping

We leven in een tijd van instant gratification, waarin we van A tot Z optimaal bediend willen worden en niet meer bereid zijn om te wachten. Retailers doen er alles aan om de customer journey zo vloeiend mogelijk te maken door zoveel mogelijk hobbels weg te nemen.

Lees verder

Sustainable Alternatives

Wetenschappers zijn het erover eens; de mens is de grootste veroorzaker van de klimaatverandering. De aarde kan ons huidige consumptiegedrag niet heel lang meer volhouden. Hier ligt een belangrijke taak voor de overheid en bedrijven, en dus ook voor retailers.

Lees verder

Fluid Personalization

De ontwikkeling waarbij het van belang is om goed in te spelen op de persoonlijke wensen van de klant, is al een tijdje aan de gang. Onze behoeften zijn echter continu in beweging; de consument verandert en persoonlijke voorkeuren veranderen voortdurend met hen mee. Dat vraagt om producten en diensten die deze veranderingen kunnen bijbenen.

Lees verder

Celebrate diversity

Samenlevingen zijn diverser dan ooit. Etniciteit, verschillende huishoudens en generaties zorgen voor enorme veelkleurigheid die we steeds vaker omarmen.

Lees verder

Glass box thinking

Bedrijven en merken zijn glazen dozen geworden en beslaan de gehele organisatie. Zorg voor transparantie en vertel eerlijk wat u doet en wie u bent.

Lees verder

Platformization

Grote generalistische platforms en kleine specialistische platforms maken shoppen makkelijker en het aanbod grootser en diverser.

Lees verder