Quality time
met vrienden en familie

We leiden een hectisch leven. Er wordt steeds meer van ons verwacht en we verwachten ook steeds meer van onszelf. Samen met de technologisering heeft dit ervoor gezorgd dat we minder tijd hebben voor onze naasten: werk gaat vaak 24/7 door. Die band moet nu worden hersteld. We zijn op zoek naar nieuwe instrumenten voor het vinden van tijd voor diegenen die het meest voor ons betekenen.

Meer weten?

Laat uw e-mailadres of
telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Neem contact met mij op

Neem contact met mij op

Als tegenbeweging op deze verstoorde werk-privébalans zijn we op zoek naar een slimmer gebruik van onze tijd. We willen meer rust en omarmen plaatsen waar we tijd kunnen doorbrengen met onze geliefden.

Winkelcentrum als dagje uit

In Xanadu, een kleine 30km van Madrid, bevindt zich een winkelcentrum waar je terecht kunt voor een leuke dag uit met het hele gezin. Naast winkels vind je er onder andere een skibaan, een kartbaan en de mogelijkheid voor een ballonvaart. In Minnesota is een winkelcentrum uitgerust met een onderwater aquarium, een pretpark en een museum boordevol dinosaurussen.

IKEA – DIY Restaurant

September 2016 heeft Ikea een do-it-yourself restaurant geopend in Londen. Klanten kunnen hier zelf koken voor vrienden en familie met behulp van koks. Je mag 20 gasten uitnodigen en hebt 3 uur de tijd om samen volop te genieten.

It’s not a store at all

De flagshipstore van Samsung in NYC is geen winkel, maar een ‘digital playground’, waar 2 events per dag(!) worden georganiseerd. Zo kun je met je vrienden in een enorme sneeuwbol stappen, een nieuwe VR film bekijken of genieten van een heerlijke lunch terwijl je mee discussieert over de toekomst van ondernemende Millenials.

https://www.youtube.com/watch?v=86J0ois0zoo

Meerwaarde voor de klant

We zijn op zoek naar een plek die uitnodigend is en waar we quality time kunnen spenderen met vrienden en familie. Je ziet dan ook steeds vaker dat retailers zichzelf opnieuw uitvinden. Zo bundelen retailers hun krachten (bijvoorbeeld een boekenwinkel en koffiezaak) en transformeren warenhuizen tot een ware beleving met pop-up stores en evenementen. Het is tijd om strategisch na te denken over hoe een retailformule meerwaarde kan creëren voor hun bezoekers.

Bekijk hier een overzicht van de 10 retailtrends van 2017.

Wat kan Crossmarks voor u betekenen?

Er zijn een hoop mogelijkheden en aanbieders en een tal van oplossingen denkbaar. We denken graag mee over de beste oplossing voor uw retailformule. Een oplossing waarmee u de beste inzichten krijgt voor uw branche en organisatie. Zo zijn er voor fashion andere oplossingen dan voor de woonbranche. Wij zoeken naar een oplossing die past bij uw bedrijfsgrootte, investeringsmogelijkheden en doelstellingen.

Benieuwd hoe u kunt inspelen op deze trend?

Laat uw e-mailadres of telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Celebrate diversity

Samenlevingen zijn diverser dan ooit. Etniciteit, verschillende huishoudens en generaties zorgen voor enorme veelkleurigheid die we steeds vaker omarmen.

Lees verder

Glass box thinking

Bedrijven en merken zijn glazen dozen geworden en beslaan de gehele organisatie. Zorg voor transparantie en vertel eerlijk wat u doet en wie u bent.

Lees verder

Platformization

Grote generalistische platforms en kleine specialistische platforms maken shoppen makkelijker en het aanbod grootser en diverser.

Lees verder

Winkelprestaties verbeteren met technologie

Continu blijven aansluiten op de steeds veranderende behoeften en het gedrag van uw klant.

Lees verder

Veranderend oriëntatie- en koopgedrag

Continu blijven aansluiten op de steeds veranderende behoeften en het gedrag van uw klant.

Lees verder

Van big naar smart data

Waardevolle data genereren en inzetten om uw klant een persoonlijke shopervaring te bieden.

Lees verder

Retail branding

Toegevoegde waarde bieden aan uw klant door de unieke kracht van uw formule te vinden en op relevante wijze tot uiting te brengen naar uw klant.

Lees verder

Omnichannel retail

Connect all online and offline contact moments with your customers to one consistent and relevant experience of your retail formula.

Lees verder

Virtual personal guides

Een persoonlijke assistent en vriend ineen. De komst van virtuele persoonlijkheden die vermaken, informeren, helpen en/of genezen hebben impact op de retail.

Lees verder