Sluit je
formule
nog aan op
het grote plaatje?

Succesvolle retailers die weten het: als je weet wie je bent en wat je wilt betekenen voor je klanten, dan volgt de rest als vanzelf. Ze laten alles wat ze doen en bedenken, optellen naar het grote plaatje. Ze brengen hun merk en strategie tot leven en creëren unieke en relevante formuleconcepten. Het merk wordt beleefbaar in alle touchpoints met de klant. Een ware merkbeleving.

Door het merk tot leven te brengen in de formuleonderdelen, kan merkvoorkeur worden gecreëerd. Denk hierbij aan deze elementen:

  • Fysieke retailomgeving
  • Vestigingsplaats
  • Online retailomgeving
  • Gedrag van het personeel
  • Services & diensten
  • Marketingcommunicatie
  • Assortiment & prijs

Hoe Crossmarks mij kan helpen? Crossmarks helpt retailers en teams met 360 graden merkbeleving waarbij je elk formuleonderdeel een ‘bewijsstuk’ maakt van het grotere verhaal.

Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan

Vul hieronder je gegevens in, dan nemen we snel contact met je op.

Nieuwsbrief opt-in
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over hoe wij met uw gegevens omgaan.

Continu van nu zijn