Passie voor retail en merken is wat
ons drijft en verbindt

Albert Top

Challenger

Lees meer

Albert Top

Challenger

Kennis: Masterclass Brandmanagement (EURIB), Masterclass Retailing the brand (EURIB), Vlerick Business School – Retail & Trade Marketing

Expertises: Retailvisie, Strategie en innovatie, Formuleontwikkeling

Albert geeft als algemeen directeur niet alleen leiding aan het bureau, maar is als retailadviseur persoonlijk betrokken bij alle klanten. Vanuit zijn passie voor retail helpt hij retailers en merken om continu van nu te zijn en aansluiting te vinden bij de wensen van de consument van vandaag. Daarbij inspireert hij klanten graag met een energiek enthousiasme, onconventionele ideeën en out-of-the-box oplossingen. Geheel volgens zijn motto: als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg. Inmiddels heeft hij al vele retailers geholpen om hun plek in het snel veranderende retaillandschap te vinden – en tot een heldere visie te komen om hun merk- en retailformule te optimaliseren. Nieuwe markt- en retailinzichten weet hij razendsnel om te zetten naar (strategische) adviezen, kansen en ideeën voor klanten. Dit deed hij onder meer voor marktleiders als Agri Retail, Auping, Baderie, Bruynzeel, Dio Eneco, Fair Play, Jumbo en Primera. Als echte ‘challenger’ gelooft Albert heilig in uitdagen en uitgedaagd worden. Zo prikkelt hij klanten én medewerkers voortdurend om het beste uit zichzelf te halen en te blijven groeien. Op weg naar één gezamenlijk doel: het beste resultaat.

Monique van Hoek

Clarifier

Lees meer

Monique van Hoek

Clarifier

Kennis: HEAO Communicatie – specialisatie identiteit en imago, Master Marketing communicatie, Master of Brandmanagent MBM (EURIB), Masterclass Retailing the brand (EURIB), Masterclass Verandermanagement, Masterclass Grip op gedrag

Expertises: Merkstrategie, Brandmanagement, Formuleontwikkeling

Monique is als partner en ‘clarifier’ bij Crossmarks een ankerpunt voor klanten én medewerkers, met als centrale taak: verhelderen. En daarin gaat ze ver. Want niet alleen weet zij vanuit haar strategische inzichten duidelijke merk- en retaillijnen uit te zetten, zij kent ook de vraagstukken waarvoor ondernemers kunnen staan. Het is haar drive om zulke vraagstukken snel te identificeren, uit te diepen, juist te interpreteren, te ontrafelen en vervolgens te trechteren naar een heldere oplossing die mensen en merken verbindt. Complexe materie wordt in haar handen transparant, ogenschijnlijke chaos krijgt structuur en processen worden gestroomlijnd. Zij verwoordt keuzes, mogelijkheden en beslissingen op een manier die iedereen begrijpt. Of het nu gaat om strategische markt- en merkpositioneringen, het ontwikkelen van scherpe proposities of de doorvertaling naar formuleonderdelen. Zij weet wat het is om te werken voor grote én kleinere organisaties. Mede dankzij de retailkennis en -ervaring die zij in 15 jaar heeft opgebouwd, denkt zij maximaal vanuit het (on)vermogen van de klant. Dat vergt veel empathisch vermogen, daadkracht, een helicopterview en een pragmatische instelling. Maar de resultaten zijn ernaar. Arke, TUI, Kwantum, BoerenBond, Blokker, Charles Vögele, Kras, Bruynzeelkeukens, DA, KPN, Audi, Randstad en vele andere klanten weten inmiddels hoe dat voelt.

Vincent Coster

Energizer

Lees meer

Vincent Coster

Energizer

Kennis: Sport Economie en Communicatie, Masterclass Brandmanagement (EURIB), Masterclass Retailing the brand (EURIB)

Expertises: Formule- en merkontwikkeling, Marketingcommunicatiestrategie, Retail- en merkinnovatie

Sommige klanten denken dat onze ‘energizer’ (en partner bij Crossmarks) Vincent onderdeel is van hun organisatie: zó betrokken is hij bij alle projecten die hij vol energie voor hen begeleidt. Diezelfde energie brengt hij dan ook steevast over op de klant en het projectteam. Want kan niet bestaat niet voor hem. Alleen denken in kansen maakt hem gelukkig. Dat leidt vaak tot onverwachte, prikkelende en onconventionele oplossingen. Want hij ziet maar één manier om de concurrentie voor te blijven: boven het maaiveld uitsteken. En dat lukt alleen als de wil er is om dingen anders te benaderen en doelgericht te bewegen in een vastgelegde richting. Op weg naar een consistente retailformule die elke dag een beetje meer van nu is. Zo daagt hij de klant graag uit om niet binnen de comfort zone te blijven hangen, maar innovatief en out-of-the-box te gaan denken – en handelen! Out-of-the-box is hij als retaildier namelijk zelf ook. De ontwikkeling van flagshipstores, strategieën, nieuwe positioneringen, retailconcepten, store events en zelfs personeelstrainingen: hij heeft het allemaal gedaan. Bij Crossmarks ontwikkelde hij onder meer een nieuwe retailomgeving voor Toyota en verzorgt hij de dagelijkse ondersteuning van alle dealers in Nederland. Op topsnelheid. Maar ja, die energie hè…

Jenneke Appel

Achiever

Lees meer

Jenneke Appel

Achiever

Kennis: HEAO economisch linguistisch, Masterclass Retailing the brand (EURIB), Masterclass Brand management (EURIB)

Expertises: Formuleontwikkeling- en bewaking, Marketingcommunicatie, Propositie-ontwikkeling

Welke vragen ze ook op haar bordje krijgt, zodra Jenneke ermee aan de slag gaat zijn drie dingen zeker: het komt gegarandeerd voor elkaar, het is goed doordacht en het is er op tijd. Als partner en ‘Achiever’ bij Crossmarks is ze gewend om snel en efficiënt tot een oplossing te komen, die resultaat oplevert. Dat lukt het beste als ze veel kan ‘sparren’ met de klant en de creatieve en strategische Crossmarkers. Daarbij is ze zelf natuurlijk altijd de spin in het web – als aanspreekpunt en als regisseur die alle partijen en behoeften gedurende het hele traject op elkaar blijft afstemmen. Hoewel haar hart bij retail ligt, is ze tijdens haar loopbaan niet alleen verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling van talloze retailformules (waaronder Baderie, Jan Linders en Promiss) maar ook voor de campagnes van belangrijke merken (zoals TUI, Kneipp en Royal Canin). Haar geheim is de ‘human factor’. Ze inspireert en activeert mensen door haar enthousiasme en toegankelijkheid. Ook weet ze lastige materie terug te brengen tot de kern, waardoor complexe problemen ineens transparant worden. Een zegen voor onze creatieve en strategische teams, die ze inhoudelijk brieft, aanstuurt en kritisch beoordeelt. Om het werk pas aan de klant te presenteren als ze er zelf volledig achter kan staan.

Lori van Waes

Forecaster

Lees meer

Lori van Waes

Forecaster

Kennis: HEAO Communicatie – minor communicatie: Universidad Carlos III de Madrid, NIMA Marketingcommunicatie B1, Masterclass Retailing the brand (EURIB), Secondsight Trends, foresights & strategy, Nyenrode Professional Future Strategist, tal van eendaagse retail/branding gerelateerde trainingen/events/workshops

Expertises: Trend- en marktanalyse, Retailvisie en Formulestrategie

Lori is als ‘forecaster’ altijd op de hoogte van alles wat er gebeurt in onze (retail)wereld. Het analyseren en interpreteren van alles wat er gebeurt in de wereld is dan ook haar tweede natuur. Zo heeft Lori oneindig veel voorbeelden paraat waarmee ze klanten weet te inspireren om anders dan anders te denken. Niet alleen kan ze je alles vertellen over de nieuwste trends, ontwikkelingen en innovaties op retailgebied, ze weet ook wat er vervolgens nodig is om tot een gegronde strategie te komen. Met gedrevenheid en enthousiasme verrast ze klanten met (soms onvermoede) feiten en inzichten die ze weet te vertalen naar rotsvaste strategieën. In samenwerking met de klant is Lori op haar best en met haar enorme kennis en analytisch denkvermogen behoort een heldere retailvisie of -strategie altijd tot het resultaat. Vele merken en retailers hebben dit mogen ervaren. Een paar namen? BCC, Auping, Baderie, Jumbo, Bouwmaat, Eneco – maar het zijn er veel meer…

Sara Collard

Thinker

Lees meer

Sara Collard

Thinker

Kennis: HEAO Communicatie, Master of Brand Management (EURIB), Retailing the Brand (EURIB)

Expertises: Merkstrategie, Brandmanagement, Formuleontwikkeling

Sara Collard is met haar brede merk- en retailkennis de specialist pur sang voor strategische vraagstukken en adviezen. Zij vertaalt de vaak complexe retailtheorie naar begrijpelijke materie en legt alles op heldere en gestructureerde wijze vast. Op zoek naar de essentie filtert zij informatie en komt tot relevante insights en kansen voor de klant – die zij vervolgens helpt bij het maken van strategische keuzes. Haar adviezen zijn altijd gebaseerd op scherpe analyses, die leiden naar strategische groeiscenario’s en de beste plek van merken en formules in het toekomstige retaillandschap. Grondig nadenken over de beste marsroute is dan ook haar passie, het succes van de retailer haar drijfveer. Als ‘thinker’ ontwikkelt zij samen met de klant een solide strategie voor merk of retailformule, gevolgd door een authentieke, onderscheidende en relevante positionering. En ten slotte de verdere vertaling naar alle onderdelen van de formule. Haar denken is effectief en compromisloos.

Kristie Habraken

Investigator

Lees meer

Kristie Habraken

Investigator

Kennis: Communicatie en minor toegepaste psychologie aan Fontys Hogescholen Eindhoven, Master Media en Beïnvloeding aan de Radboud Universiteit, Brand Management (EURIB)

Expertises: Trend- en marktanalyse, Marketingcommunicatie en Formuleontwikkeling

Als er iets is dat Kristie kenmerkt, is het wel de bevlogenheid waarmee ze haar werk constant naar een hoger niveau tilt. Haar feilloze interne en externe analyses zijn keer op keer imponerend, evenals de passie waarmee ze haar projecten uitvoert. Altijd met een glimlach. Met haar kritische blik, analytische talent en oog voor detail is ze met recht onze Investigator. Ze begrijpt van nature wat de klant nodig heeft en gaat verder waar anderen zouden stoppen. Zelfs de meest complexe vraagstukken weet ze met precisie te ontrafelen. Dankzij Kristie hebben klanten dan ook gegarandeerd een strategische voorsprong op de rest. Wij hebben het allang gezien: Kristie is een niet te stoppen natuurkracht waarvan we nog vaak onder de indruk zullen zijn.

Nicole van den Eerenbeemt

Inventor

Lees meer

Nicole van den Eerenbeemt

Inventor

Kennis: Ruimtelijke Vormgeving, Presentatie & Communicatie, Business Innovation aan Avans Hogeschool en Minor Trendwatching aan Fontys Hogescholen

Expertises: Trendwatching, Research, Trend- en marktanalyse en Benchmarking

Daadkrachtig, zorgvuldig en oplossingsgericht. Dat zijn woorden die ‘Inventor’ Nicole kenmerken. Perfecte eigenschappen om elke dag weer diep in de retailmaterie te graven en zo in kaart te brengen wat de trends en ontwikkelingen zijn waar we vandaag en morgen niet omheen kunnen. Klanten zijn door Nicole altijd op de hoogte van wat er speelt in hun branche en wat dat voor hen betekent. Naast het vermogen om tot scherpe analyses te komen, is Nicole ook sterk in het bedenken van nieuwe retailoplossingen tijdens een creatieve brainstorm. Verschillende klanten hebben het al mogen ervaren, Nicole weet met haar positieve energie en aanpakkersmentaliteit elk vraagstuk tot een hoger niveau te tillen.

Kelly van Hattem

Co-Creator

Lees meer

Kelly van Hattem

Co-Creator

Kennis: MTS bouwkunde, Vormgeving/concept Lyceum Eindhoven, Art direction – Junior Academy Amsterdam, Masterclass Advanced Retail Design – Universiteit van Hasselt

Expertises: Visual identity, Retail- en brand design, Merkbewaking

Kelly is een teamplayer pur sang. Een eigenschap die je dagelijks hard nodig hebt als allround ‘co-creator’ bij Crossmarks. Hij is dan ook geen solist, maar een kritische perfectionist die graag veel mensen bij het creatieve proces betrekt. Zo spart hij vaak met opdrachtgevers en collega’s, die hij telkens weer inspireert en motiveert. Samen met hen geeft hij invulling aan communicatie, die de consument echt raakt. Daarbij weet hij een strategische briefing moeiteloos te vertalen naar een creatieve uitdaging. Wat altijd weer voor positieve verrassingen zorgt. Ondertussen werkt zijn brein nonstop om multichannelconcepten én designs te creëren, die optimaal bijdragen aan een 360 graden klantbeleving. Dat varieert van visuele identiteiten en instore communicatie tot retail-, marcom- en packaging design – voor retailers als Blokker, Setpoint, Diesel, Jan Linders, Charles Vögele, Kwantum, Arke, DA en Baderie. Maar wat hij ook doet, hij overziet het hele creatieve proces. En dat is alleen gegeven aan creatieven die altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen op hun vakgebied. Zoals Kelly.

Pim van der Linden

Imagineer

Lees meer

Pim van der Linden

Imagineer

Kennis: Vormgeving & communicatie Sint Lucas, University of Lincoln – School of Art and Design

Expertises: Marketingcommunicatiedesign, Digital design

Waar het strategische traject ophoudt, begint de uitdaging voor Pim. Als ‘imagineer’ laat hij merken tot de verbeelding spreken door er design en beleving aan toe te voegen, in nauwe interactie met de klant. Hij is een meester in het verder verfijnen en doorvertalen van een visuele identiteit of een campagnethema naar online en marketingcommunicatiemiddelen. Daarmee verbindt hij uiteindelijk merken met de doelgroep. Zijn ‘tools’ bestaan uit een hele range grafische vaardigheden, van traditionele vormgeving tot interactive design. Zo verzorgt hij niet alleen de vormgeving van drukwerk en huisstijlen, maar werkt ook volop digitaal aan websites, interfaces en social media. Meestal is hij vandaag alweer beter dan gisteren, want zijn nieuwsgierigheid kent geen grenzen. Toch verliest hij door zijn praktische instelling en oog voor de dagelijkse realiteit van de klant nooit de haalbaarheid uit het oog. Daarbij ziet hij geen beperkingen, alleen maar oplossingen. Onder meer voor klanten als Setpoint, Jan Linders, Promiss, Toyota, Lexus, Auping en Levi’s.

Marscha Links

Perfecter

Lees meer

Marscha Links

Perfecter

Kennis: Middelbaar Reproductie en Teken Opleiding – Grafisch Lyceum Eindhoven, KMBO O&S – Grafisch Lyceum Eindhoven

Expertises: Beeldbewerking, DTP, Merkbewaking

Streven naar perfectie is voor Marscha – niet voor niets onze ‘perfecter’ – een eerste levensbehoefte. Daar zijn we bij Crossmarks natuurlijk erg blij mee en onze klanten ook. Want ze doet steevast meer dan er van haar wordt verwacht. Zoals actief meedenken in het proces, voortdurend kijken hoe het werk nog beter kan worden en telkens weer betrokken zijn bij de klant en zijn specifieke wensen. Om uiteindelijk het beste resultaat te kunnen realiseren. Daarbij zet ze al haar vaardigheden in. Door middel van haar rijke ervaring, specialistische kennis en oog voor detail weet ze een creatief idee tot in de details uit te werken en beelden secuur te manipuleren en te perfectioneren. Ze verzorgt zelfstandig de vormgeving van magazines en andere middelen. En ze ondersteunt een optimale bewaking van het merkbeeld door het hele proces te structureren en vast te leggen. Wat Marscha onder grafische perfectie verstaat, hebben heel wat grote en kleine merken in de loop der jaren al ervaren. Van Philips, DHL en Coca-Cola tot rasretailers als Baderie, Jan Linders, Setpoint, Hout-Brox, de Hypotheker, Toyota, Lexus, Blokker en Decathlon.

Mirella Uitenbroek

Streamliner

Lees meer

Mirella Uitenbroek

Streamliner

Voor Mirella telt eigenlijk maar één ding: een perfect visueel einderesultaat. Op DTP-gebied trekt ze dan ook alles uit de kast om dit te bereiken – voor haar klanten én voor zichzelf. Daarbij zoekt ze net zolang naar de ideale oplossing totdat ze die heeft gevonden. En vinden doet ze hem altijd, zoals je van een echte ‘streamliner’ mag verwachten! Wat Mirella betreft moet iets niet zomaar goed zijn, maar onnavolgbaar goed. Voor minder gaat ze niet. Ze is dus pas in haar element als ze kan meedenken met haar klanten. Als ze haar collega-creatieven kan verrassen en ondersteunen met haar unieke talent. Als ze de meest uiteenlopende uitingen kan opzetten, werktekenen, corrigeren en uitleveren. Als ze presentaties en dummy’s kan laten stralen dankzij haar fröbeltechnische vondsten. Ze werkt snel en denkt pragmatisch, geholpen door haar passie voor beeldbewerken en haar aangeboren tekstgevoel. Plus haar rijke ervaring, waarmee grote retailformules als Praxis, Intratuin, Specsavers, Intertoys, Libris, Hubo en Vodafone hun voordeel al hebben gedaan. Maar dat was toen en Mirella kijkt liever vooruit. Want er valt natuurlijk nog veel meer te ‘streamlinen’.

Eugène Janssen

Creative chemist

Lees meer

Eugène Janssen

Creative chemist

Kennis: Communication & Multimedia Design (Avans Hogeschool), Meaningful Data Design (Avans Hogeschool), Music Therapy in Special Education (ArtEZ Hogeschool voor de Kunsten).

Expertises:
Grafisch vormgeven, design communicatie, branding, psychologie

Integer, toekomstbestendig, pragmatisch creatief en ambitieus, dat zijn de ingrediënten die Eugene gebruikt om telkens weer een sterk merk te ontwikkelen of onderhouden. De creatie van een passend maatpak waarmee elk topmerk verzorgd voor de dag kan komen, dat is zijn specialisme. Met krachtige visuele communicatie zorgt hij ervoor dat een boodschap in een vogelvlucht verspreid kan worden met het beoogde doel om de klant zich thuis te laten voelen bij het merk. Om dit te realiseren onderzoekt hij als chemicus mogelijke samenstellingen, eigenschappen en toepassingsmogelijkheden van product en stof. Door experiment, ervaring en kennis van het menselijke psyche zal het juiste resultaat tot stand komen. Een sterk merk is meer dan een mooi plaatje. Eugene zorgt ervoor dat de visuele communicatie van het merk op het netvlies zal zijn gebrand bij de juiste doelgroep.  

Petra Dikmans

Orchestrator

Lees meer

Petra Dikmans

Orchestrator

Kennis: Heao Communicatie, Marketing communicatie A & B, Masterclass Retailing the brand (EURIB), Masterclass Brandmanagement (EURIB)

Expertises: Marketingcommunicatie, Formule- en merkbewaking

Petra overziet en regisseert. Als allround ‘orchestrator’ beschikt zij over het inlevingsvermogen om de juiste mensen en factoren perfect op elkaar af te stemmen. Waardoor trajecten uiteindelijk zo goed en soepel mogelijk verlopen. Dat lukt niet zonder teamwork. Haar kracht is dan ook om de krachten van ánderen te bundelen. Verwachtingen te managen. Optimale teams samen te stellen en te laten excelleren. Met Petra voor het orkest, weten haar spelers – van klanten tot collega’s – elkaar in harmonie te vinden. Op zoek naar een klinkend resultaat. Om dat te bereiken is zij scherp op de details en adviseert zij voortdurend in het proces. Zij organiseert, budgetteert en bewaakt formules en merkprojecten. En blijft ondertussen dagelijks aanspreekpunt en sparringpartner voor klanten en de interne organisatie. Haar vooruitziende blik en gevoelige zesde zintuig voor intermenselijke dynamiek geven haar hierbij een duidelijke voorsprong. De resultaten voor klanten zijn ernaar. Met ruim 20 jaar ervaring aan bureauzijde en op ingrijpende coporate identity- en marcomtrajecten kan dat ook bijna niet anders. Vraag het aan Philips, Bose, Postbank, Honig, Liliane Fonds, Blokker, Fair Play of Charles Vögele. Of aan vele andere merken die zij heeft helpen orkestreren.

Joëlle Gademan

Connector

Lees meer

Joëlle Gademan

Connector

Kennis: HBO Communicatie en diverse aanvullende cursussen

Expertises: Marketingcommunicatie, Merk- en procesbewaking

Bij Joëlle gaat alles hard. Ze maakt zich hard voor klanten, concepten, strategieën en collega’s en heeft een hart voor alles wat met retail te maken heeft. Met de opgebouwde (retail)kennis in online- en offlinecommunicatie gaat ze geen vraagstuk uit de weg en gaat volhardend te werk. Kwaliteit staat voorop en daarbij verliest ze de creatieve invulling niet uit het oog. Als sparringpartner voor klant en collega wil ze iedereen scherp houden. Met volle overtuiging duikt ze van social vraagstukken in customer journeys tot in uitwerkingen van winkelmaterialen. Een kleine greep uit de hartstikke fijne klanten waarvoor ze verantwoordelijk was in het verleden: BurgerKing, Pepsico, Woonexpress, La Place, KRO-NCRV en Europcar.

Nienke Bouw

Go-getter

Lees meer

Nienke Bouw

Go-getter

Kennis: Tourism management aan NHTV Breda en online trainingen via de Google academy (SEA, Google analytics)

Voor het bewaken van overzicht en de puntjes op de ‘i’ moet je bij Nienke zijn. Nienke weet hoe ze projecten moet aanpakken, denkt altijd een stap vooruit en weet tegelijkertijd intensief contact met de klant te onderhouden. Ze is een echte strever die nooit stil zit en geen uitdaging uit de weg gaat. En dat werpt zijn vruchten af. Klanten zijn dankzij Nienke ontzorgt en altijd op de hoogte van de laatste status van lopende projecten. Samen met hen is ze op weg naar hetzelfde doel: het beste resultaat.

Sandra Boom

Navigator

Lees meer

Sandra Boom

Navigator

Kennis: HEAO Communicatie – specialisatie identiteit en imago, Masterclass Retailing the brand (EURIB), Masterclass Brand management (EURIB)

Expertises: Merkbewaking, Marketingcommunicatie, Procesbewaking

Bij Crossmarks denkt eigenlijk iederéén pragmatisch. Toch wint niemand het op dat punt van Sandra. Voor ons is ze dé ‘pragmatist’ en daar is ze trots op. Ze benadert alle projecten op een manier die praktisch en nuttig is voor de klant en het totale proces. Geholpen door haar positieve drive en een echte ‘hands-on’ mentaliteit, gaat ze geen uitdaging uit de weg. Dat leidt tot concrete oplossingen die gemakkelijk uitvoerbaar en toepasbaar zijn. Ook weet ze problemen telkens weer snel te doorgronden, zodat ze flink kan doorpakken. Noem het projectmanagement 2.0. Of unieke expertise plus gevoel voor deadlines. Daarbij zit ze graag met klanten om de tafel – en de klanten met haar. Want haar flexibele wijze van werken en plannen spreekt aan. Net als haar open manier van adviseren en communiceren. Met haar doelgerichte aanpak bewaakt en ondersteunt ze merken, processen en formules. Ze managet projecten qua timing, budget en inhoud. Ze stuurt projectteams aan en leidt briefings en reviews met creatie. Kortom: ze laat de juiste mensen op het juiste moment de juiste dingen doen. En dan krijg je dus ook het juiste resultaat. Bad in beeld weet dat. Toyota/Lexus weet dat. Plus alle andere klanten waarvoor ze zich met al haar kennis en ervaring inzet.

Bas Anders

Enthusiast

Lees meer

Bas Anders

Enthusiast

Kennis: NHTV – Mediaplanning SRM

Expertises: Retailcommunicatie, Marketing en Communicatie

Waar anderen stoppen gaat Bas verder, de wilskracht om nét dat stapje extra te zetten ligt in zijn aard. Met zijn sprankelende geestdrift voor de retailbranche is hij een ware ‘Enthusiast’, die als kapitein van het retailschip zoveel mogelijk klanten prikkelt om de juiste koers te varen. Zijn allround ervaring met online activaties, data en drukwerk in combinatie met de nodige retailkennis maken hem een prof in zijn vak. Samen met de klant rolt Bas een doordacht plan uit en ondersteunt daarnaast het complete proces. Of het nou gaat over een marketingstrategie, een resultaatgerichte crossmediale retailcampagne of de organisatie van events, bij Bas ligt het in goede handen. Met zijn servicegerichtheid en scherp oog voor commercie streeft hij altijd naar het beste resultaat, een accountmanager ten top als je het ons vraagt. Als “Enthusiast” weet hij mensen mee te nemen in zijn positieve energie en heeft hij voor elk probleem een praktische oplossing. Bas weet met zijn betrokken houding piekfijn wat er bij de opdrachtgever speelt en voor klanten als Toyota en Lexus is Bas dan ook als een rots in de branding.

Lars Huisman

Supporter

Lees meer

Lars Huisman

Supporter

Kennis: MBO Media-event Management

Expertises: Procesondersteuning, Media-management

Voor gedegen begeleiding en ondersteuning van projecten vertrouwen we zonder meer op Lars, onze fanatieke ‘supporter’. Met eindeloze inzet en toewijding ontzorgt hij zowel de klant als de interne organisatie, waarbij niets hem teveel is. Al regelend neemt hij iedereen veel werk uit handen, zodat projecten soms bijna vanzelf lijken te lopen. Zo is hij verantwoordelijk voor de planning, budgetbewaking en controle op allerlei documenten. Maar ook het organiseren van evenementen kunnen we met een gerust hart aan hem overlaten. Om alles onder controle te houden, communiceert hij onafgebroken met klanten, collega’s en leveranciers. Met maar één doel voor ogen: maximale output. Zijn concrete focus bij Crossmarks ligt op het dagelijkse contact met alle Toyota dealers van Nederland. Dit heeft hem echter ook geleerd hoe belangrijk het voor iedere retailer is om flexibel en snel te werken. Wat bij elk project – Toyota of niet – weer leidt tot een voelbare meerwaarde en het beste resultaat.

Aniek van der Ven

Arranger

Lees meer

Aniek van der Ven

Arranger

Kennis: Bachelor Human Resource Management en Minor Global Development Issues aan de Avans Hogeschool

Expertise: Procesondersteuning, Media-management

Met haar flexibiliteit, tomeloze energie en altijd positieve instelling is Aniek de aangewezen persoon om elk project tot een goed einde te brengen. Ze bewaakt de planning, het budget en zorgt dat de kwaliteit torenhoog blijft. Zowel in de communicatie met collega’s als met de klant is Aniek een uitblinker. Zo zijn klanten altijd op de hoogte en neemt ze hen alle zorg uit handen. Een wervelwind die nooit stilstaat maar altijd het overzicht bewaart.

Klanten als Toyota en Lexus kunnen erover meepraten, Aniek is iemand waar je op kunt bouwen. Eerder heeft ze al een kijkje in de keuken mogen nemen bij bedrijven als KLM en BDO, maar wij bij Crossmarks laten haar niet meer gaan!

Tim van der Heijden

Accomplisher

Lees meer

Tim van der Heijden

Accomplisher

Kennis: Marketing Communicatie, Minor Online marketing, Bachelor Commerciële economie (Avans ‘s-Hertogenbosch)

Een aanpakker. Dat is onze Accomplisher Tim. Altijd opgewekt helpt hij klanten met de dagelijkse retailpraktijk. Of het nu gaat om een nieuwe campagne, een event of e-mailing, Tim zorgt ervoor dat alle projecten snel en gedegen tot een goed einde worden gebracht. Zijn ervaring in diverse marketingfuncties komt hierbij goed van pas. Tim ontzorgt de klant niet alleen, maar denkt altijd nét een stapje vooruit. Met zijn commerciële blik doet hij er dan ook alles aan om de beste resultaten te behalen.

Kaatje Kusmic

Caretaker

Lees meer

Kaatje Kusmic

Caretaker

Kennis: MHBO Facilitair Management

Expertises: Officemanagement, Nederlandse taal

Iedereen die een relatie met Crossmarks heeft – binnen én buiten de organisatie – valt onder de goede zorgen van ‘caretaker’ Kaatje. Dat is al zo vanaf de start. Dus als iemand tot het DNA van Crossmarks behoort, is zij het wel. Officieel is zij officemanager, die gaat over de administratie, de personeelsadministratie en facilitaire aangelegenheden. Maar in werkelijkheid is haar betekenis voor de organisatie veel groter. Zij kan luisteren als geen ander en mensen ‘lezen’. Als 100% mensenmens weet zij precies wat er speelt bij klanten en collega’s en wat ze nodig hebben. Zij staat persoonlijk in voor een geweldige sfeer binnen het bureau en zorgt dat het niemand aan iets ontbreekt. Dat varieert van het oplossen van andermans problemen tot het bakken van pannenkoeken voor de lunch. Zij maakt, kortom, dat mensen zich comfortabeler voelen en daardoor meer uit zichzelf halen, zowel functioneel als emotioneel. Het is veel. Maar nog niet alles. Want moeten er teksten worden nagelezen en gecorrigeerd, dan doet ze dat ook. Gewoon omdat haar Nederlands zo goed is. No matter what: Kaatje takes care.

Gerard van den Bogaard

Connector

Lees meer

Gerard van den Bogaard

Connector

Voor een geboren ‘connector’ als Gerard draait alles om de beste verbinding. Tussen de klant en Crossmarks bijvoorbeeld, waarbij Gerard nieuwe contacten legt en onderhoudt. Maar ook tussen klantvragen en de oplossingen die Crossmarks te bieden heeft, waarbij hij zich verdiept in mens en organisatie. Om de juiste connecties te kunnen maken, komt zijn gecombineerde kennis van de retailwereld en de toegevoegde waarde van Crossmarks telkens weer van pas. En die kennis groeit met de dag, want de ontwikkelingen die zich afspelen bij retailketens volgt hij op de voet. Zijn hele werkzame leven – van acquisiteur bij retailbedrijven tot aanjager bij retailbureaus – staat dan ook in het teken van retail. Opgeven komt in zijn vocabulaire niet voor en zijn werkwijze is flexibel: doorpakken als het kan, geduldig toewerken naar een doel als het nodig is. Zowel klanten als medewerkers waarderen dat. Over het thema ‘acquisitie’ ontwikkelde hij een inspirerende training.

De kwaliteiten waar we naar op zoek zijn in anderen aspireren we in onszelf. Ze bepalen hoe we denken en wat we maken

Werken met passie

We delen de liefde en plezier in wat we doen. We werken met volle overtuiging en met energie en we doen het excellent. We dagen elkaar uit om het iedere dag een stukje beter te doen. Want we genieten van onze groei en die van anderen. We werken met professionals en met klanten die er net zo over denken.

Professionele grondhouding

We doordenken onze voorstellen. Nemen verantwoordelijkheid en we maken heldere afspraken. We zijn op tijd en altijd goed voorbereid. We weten wat er leeft, wat er speelt en we verliezen het kwaliteitsniveau nooit uit het oog.

Simpel maken

We zoeken de essentie en streven naar eenvoud in alles wat we bedenken en wat we doen. We maken zaken helder, praktisch en houden het begrijpelijk.

Wij zijn altijd op zoek naar mensen die dezelfde voorliefde hebben voor merken en retail als wij. Om ons permanent te komen versterken of om ons netwerk uit te breiden. Weet jij ook alles over merken en retail en lijkt het je leuk om samen met ons te werken aan uitdagende retail- en merkvraagstukken?

Neem dan contact met ons op over een van de onderstaande vacatures of stuur ons een open sollicitatie.

Projectmanager van nu

We zijn per direct op zoek naar versterking voor ons team in de vorm van een Projectmanager (fulltime, 40 uur per week). Heb je dezelfde voorliefde voor retail en merken als wij en lijkt het je leuk om samen met ons te werken aan uitdagende vraagstukken voor een groot automerk, lees dan snel hieronder wat we van jou verwachten. Ben jij een ervaren projectmanager, met een aantal jaren bureauervaring en hou jij van uitdagende projecten, tevreden klanten en gezellige collega’s? Gaat je hart sneller kloppen van het managen van meerdere projecten tegelijk met strakke deadlines en ben je in staat het hoofd koel te houden? Intern werk je direct samen met de afdeling account en creatie en zorg je voor de nodige motivatie.

Wat ga je doen?

  • Dagelijks intensief contact met de klant
  • Briefen studio voor creatief werk
  • Managen timings en budget
  • Inkoop en onderhandeling met leveranciers
  • Opzetten samenwerkingsverbanden met partners

Profiel

  • Direct beschikbaar
  • HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring aan bureauzijde is een must
  • Ervaring met off- en online projecten
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift
  • Kan omgaan met strakke deadlines en presteert onder druk

Wat biedt Crossmarks?

  • Een prettige werkomgeving en informele werksfeer
  • Uiteenlopende vraagstukken en klanten, veel variatie in werk
  • Een fijne co-creatie met interne en externe specialisten
  • Een functie met veel verantwoordelijkheid en veel ruimte voor eigen inbreng
  • Een hecht team met daarin verschillende persoonlijkheden en expertises. Multidisciplinair werken is ons uitgangspunt; we gaan uit van talent en expertise als basis bij de verdeling van werkzaamheden en projecten
  • Veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen

Reageren?
Klik op solliciteren en stuur je CV en korte motivatie naar Monique van Hoek


Solliciteren

Wij staan open voor merk- en retailtalent

Crossmarks werkt veel samen met freelance professionals. We zijn daarom altijd op zoek naar verdere uitbreiding van ons netwerk binnen de volgende vakgebieden:

  • retaildesign / brand design / vormgeving / art direction
  • merkstrategie / retailstrategie / communicatiestrategie
  • concept / copy
  • projectmanagement

Reageren?

Klik op solliciteren en stuur een mailtje met CV en korte motivatie naar Monique van Hoek


Solliciteren