Challenger
Kennis: Masterclass Brandmanagement (EURIB), Masterclass Retailing the brand (EURIB), Vlerick Business School – Retail & Trade Marketing
Expertises: Retailvisie, Strategie en innovatie, Formuleontwikkeling
Albert geeft als algemeen directeur niet alleen leiding aan het bureau, maar is als retailadviseur persoonlijk betrokken bij alle klanten. Vanuit zijn passie voor retail helpt hij retailers en merken om continu van nu te zijn en aansluiting te vinden bij de wensen van de consument van vandaag. Daarbij inspireert hij klanten graag met een energiek enthousiasme, onconventionele ideeën en out-of-the-box oplossingen. Geheel volgens zijn motto: als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg. Inmiddels heeft hij al vele retailers geholpen om hun plek in het snel veranderende retaillandschap te vinden – en tot een heldere visie te komen om hun merk- en retailformule te optimaliseren. Nieuwe markt- en retailinzichten weet hij razendsnel om te zetten naar (strategische) adviezen, kansen en ideeën voor klanten. Dit deed hij onder meer voor marktleiders als Agri Retail, Auping, Baderie, Bruynzeel, DA, Eneco, Fair Play, Jumbo en Primera. Als echte ‘challenger’ gelooft Albert heilig in uitdagen en uitgedaagd worden. Zo prikkelt hij klanten én medewerkers voortdurend om het beste uit zichzelf te halen en te blijven groeien. Op weg naar één gezamenlijk doel: het beste resultaat.
Energizer
Kennis: Sport Economie en Communicatie, Masterclass Brandmanagement (EURIB), Masterclass Retailing the brand (EURIB)
Expertises: Formule- en merkontwikkeling, Marketingcommunicatiestrategie, Retail- en merkinnovatie
Sommige klanten denken dat onze ‘energizer’ (en partner bij Crossmarks) Vincent onderdeel is van hun organisatie: zó betrokken is hij bij alle projecten die hij vol energie voor hen begeleidt. Diezelfde energie brengt hij dan ook steevast over op de klant en het projectteam. Want kan niet bestaat niet voor hem. Alleen denken in kansen maakt hem gelukkig. Dat leidt vaak tot onverwachte, prikkelende en onconventionele oplossingen. Want hij ziet maar één manier om de concurrentie voor te blijven: boven het maaiveld uitsteken. En dat lukt alleen als de wil er is om dingen anders te benaderen en doelgericht te bewegen in een vastgelegde richting. Op weg naar een consistente retailformule die elke dag een beetje meer van nu is. Zo daagt hij de klant graag uit om niet binnen de comfort zone te blijven hangen, maar innovatief en out-of-the-box te gaan denken – en handelen! Out-of-the-box is hij als retaildier namelijk zelf ook. De ontwikkeling van flagshipstores, strategieën, nieuwe positioneringen, retailconcepten, store events en zelfs personeelstrainingen: hij heeft het allemaal gedaan. Bij Crossmarks ontwikkelde hij onder meer een nieuwe retailomgeving voor Toyota en verzorgt hij de dagelijkse ondersteuning van alle dealers in Nederland. Op topsnelheid. Maar ja, die energie hè…
Achiever
Kennis: HEAO economisch linguistisch, Masterclass Retailing the brand (EURIB), Masterclass Brand management (EURIB)
Expertises: Formuleontwikkeling- en bewaking, Marketingcommunicatie, Propositie-ontwikkeling
Welke vragen ze ook op haar bordje krijgt, zodra Jenneke ermee aan de slag gaat zijn drie dingen zeker: het komt gegarandeerd voor elkaar, het is goed doordacht en het is er op tijd. Als partner en ‘Achiever’ bij Crossmarks is ze gewend om snel en efficiënt tot een oplossing te komen, die resultaat oplevert. Dat lukt het beste als ze veel kan ‘sparren’ met de klant en de creatieve en strategische Crossmarkers. Daarbij is ze zelf natuurlijk altijd de spin in het web – als aanspreekpunt en als regisseur die alle partijen en behoeften gedurende het hele traject op elkaar blijft afstemmen. Hoewel haar hart bij retail ligt, is ze tijdens haar loopbaan niet alleen verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling van talloze retailformules (waaronder Baderie, Jan Linders en Promiss) maar ook voor de campagnes van belangrijke merken (zoals TUI, Kneipp en Royal Canin). Haar geheim is de ‘human factor’. Ze inspireert en activeert mensen door haar enthousiasme en toegankelijkheid. Ook weet ze lastige materie terug te brengen tot de kern, waardoor complexe problemen ineens transparant worden. Een zegen voor onze creatieve en strategische teams, die ze inhoudelijk brieft, aanstuurt en kritisch beoordeelt. Om het werk pas aan de klant te presenteren als ze er zelf volledig achter kan staan.
Thinker
Kennis: HEAO Communicatie, Master of Brand Management (EURIB), Retailing the Brand (EURIB)
Expertises: Merkstrategie, Brandmanagement, Formuleontwikkeling
Sara Collard is met haar brede merk- en retailkennis de specialist pur sang voor strategische vraagstukken en adviezen. Zij vertaalt de vaak complexe retailtheorie naar begrijpelijke materie en legt alles op heldere en gestructureerde wijze vast. Op zoek naar de essentie filtert zij informatie en komt tot relevante insights en kansen voor de klant – die zij vervolgens helpt bij het maken van strategische keuzes. Haar adviezen zijn altijd gebaseerd op scherpe analyses, die leiden naar strategische groeiscenario’s en de beste plek van merken en formules in het toekomstige retaillandschap. Grondig nadenken over de beste marsroute is dan ook haar passie, het succes van de retailer haar drijfveer. Als ‘thinker’ ontwikkelt zij samen met de klant een solide strategie voor merk of retailformule, gevolgd door een authentieke, onderscheidende en relevante positionering. En ten slotte de verdere vertaling naar alle onderdelen van de formule. Haar denken is effectief en compromisloos.
Pathfinder
Kennis: Communicatie- en Informatiewetenschappen, Marketing Management, Consumentengedrag, Marktonderzoek
Expertises: Analyse, Marktonderzoek, Consumentengedrag
Mariska heeft een passie voor marktonderzoek en het doorgronden van consumentengedrag. Als Pathfinder blinkt ze uit in het vaststellen van richtinggevende inzichten die de basis vormen voor de visie en strategie van onze klanten.
Ervaring deed Mariska op bij een marktonderzoeksbureau, evenals aan klantzijde. Nu is ze weer terug bij haar roots aan bureauzijde en kan ze haar waardevolle opgedane vaardigheden vol vertrouwen inzetten.
Zo gaat Mariska fact-based en gedegen te werk: grote hoeveelheden data en cijfers brengt zij terug naar heldere insights. Ze rust niet voor de onderste steen boven is. Ook is ze altijd op zoek naar het achterhalen van de ‘vraag achter de vraag’. Hoe concreter, hoe beter. Met Mariska weet je waar je aan toe bent en welke stappen nodig zijn om jouw merk/formule verder te brengen.
Haar kracht ligt niet alleen in analytische vaardigheden, maar ook in haar sociale skills. Naast een steengoede onderzoeker, is ze empathisch en gaat ze met klanten in gesprek. Vol enthousiasme om tot het beste resultaat te komen, want Mariska is een echte go-getter.
Investigator
Kennis: Bedrijfs- en consumentenwetenschappen, consumentengedrag, psychologie
Expertises: Trends & ontwikkelingen, retailtours, shopperanalyses
Claire is als investigator altijd voorop in het continu beweeglijke retaillandschap, waar ze als eerste de nieuwste trends en ontwikkelingen signaleert. Met een wereldwijde blik beoordeelt ze verschillende concepten door haar retailbril. En diezelfde bril gebruikt ze om boeiende en inspirerende retailtours te organiseren voor klanten zoals Toyota, waarbij ze de ervaring volledig afstemt op hun behoeften en wensen.
Ze weet klanten en collega’s te voeden met de nieuwste concepten en scherpe inzichten. Uit oneindige bronnen filtert zij relevante informatie voor vraagstukken. Ze legt soms onwaarschijnlijke linken en maakt hier nuttige analyses van. Claire zoekt dingen tot op de bodem uit, weet in gesprekken de essentie eruit te pikken en legt de vinger op de gevoelige plek. Haar drive haalt ze uit consumentengedrag, vandaar ook haar studie bedrijfs- en consumentenwetenschappen. Eén ding is zeker: met Claire’s nieuwsgierigheid naar de wereld om haar heen en oog voor detail blijft zij klanten en haar collega’s verrassen.
Imagineer
Kennis: Communicatie en Design (Sint Lucas), Bachelor of Arts (University of Lincoln), Certified UX & UI specialist
Expertises: Visual identity, Retail- en brand design, Merkbewaking
Pim weet als geen ander de visuele identiteit van een merk te vangen. Waar het strategische traject ophoudt, begint zijn uitdaging. Als ‘Imagineer’ laat hij merken tot de verbeelding spreken door er design en beleving aan toe te voegen. Altijd in nauwe interactie met de klant. Hierdoor ontstaan er impactvolle campagnes en krachtige retail oplossingen. Waarbij zijn ervaring in User Experience voor de totaalervaring zorgt in elke uiting. Door zijn internationale carrière en brede interesse voor alles wat met digitaal te maken heeft, is hij altijd op de hoogte van de laatste (online) trends. Dit begon al op jonge leeftijd toen hij zijn eerste digitale avonturen op de Gameboy beleefde. Ook nu nog speelt hij graag met vrienden op zijn Playstation5 en is hij alweer bezig met zijn volgende digitale experience; de Metaverse.
Co-Creator
Kennis: MTS bouwkunde, Vormgeving/concept Lyceum Eindhoven, Art direction – Junior Academy Amsterdam, Masterclass Advanced Retail Design – Universiteit van Hasselt
Expertises: Visual identity, Retail- en brand design, Merkbewaking
Kelly is een teamplayer pur sang. Een eigenschap die je dagelijks hard nodig hebt als allround ‘co-creator’ bij Crossmarks. Hij is dan ook geen solist, maar een kritische perfectionist die graag veel mensen bij het creatieve proces betrekt. Zo spart hij vaak met opdrachtgevers en collega’s, die hij telkens weer inspireert en motiveert. Samen met hen geeft hij invulling aan communicatie, die de consument echt raakt. Daarbij weet hij een strategische briefing moeiteloos te vertalen naar een creatieve uitdaging. Wat altijd weer voor positieve verrassingen zorgt. Ondertussen werkt zijn brein nonstop om multichannelconcepten én designs te creëren, die optimaal bijdragen aan een 360 graden klantbeleving. Dat varieert van visuele identiteiten en instore communicatie tot retail-, marcom- en packaging design – voor retailers als Blokker, Setpoint, Diesel, Jan Linders, Charles Vögele, Kwantum, Arke, DA en Baderie. Maar wat hij ook doet, hij overziet het hele creatieve proces. En dat is alleen gegeven aan creatieven die altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen op hun vakgebied. Zoals Kelly.
Perfecter
Kennis: Middelbaar Reproductie en Teken Opleiding – Grafisch Lyceum Eindhoven, KMBO O&S – Grafisch Lyceum Eindhoven
Expertises: Beeldbewerking, DTP, Merkbewaking
Streven naar perfectie is voor Marscha – niet voor niets onze ‘perfecter’ – een eerste levensbehoefte. Daar zijn we bij Crossmarks natuurlijk erg blij mee en onze klanten ook. Want ze doet steevast meer dan er van haar wordt verwacht. Zoals actief meedenken in het proces, voortdurend kijken hoe het werk nog beter kan worden en telkens weer betrokken zijn bij de klant en zijn specifieke wensen. Om uiteindelijk het beste resultaat te kunnen realiseren. Daarbij zet ze al haar vaardigheden in. Door middel van haar rijke ervaring, specialistische kennis en oog voor detail weet ze een creatief idee tot in de details uit te werken en beelden secuur te manipuleren en te perfectioneren. Ze verzorgt zelfstandig de vormgeving van magazines en andere middelen. En ze ondersteunt een optimale bewaking van het merkbeeld door het hele proces te structureren en vast te leggen. Wat Marscha onder grafische perfectie verstaat, hebben heel wat grote en kleine merken in de loop der jaren al ervaren. Van Jumbo Supermarkten, Wibra en vanHaren tot Coca-Cola, Baderie, Jan Linders, Setpoint, Toyota, Lexus, Grand Optical, DA, Intratuin en Decathlon.
Streamliner
Voor Mirella telt eigenlijk maar één ding: een perfect visueel einderesultaat. Op DTP-gebied trekt ze dan ook alles uit de kast om dit te bereiken – voor haar klanten én voor zichzelf. Daarbij zoekt ze net zolang naar de ideale oplossing totdat ze die heeft gevonden. En vinden doet ze hem altijd, zoals je van een echte ‘streamliner’ mag verwachten! Wat Mirella betreft moet iets niet zomaar goed zijn, maar onnavolgbaar goed. Voor minder gaat ze niet. Ze is dus pas in haar element als ze kan meedenken met haar klanten. Als ze haar collega-creatieven kan verrassen en ondersteunen met haar unieke talent. Als ze de meest uiteenlopende uitingen kan opzetten, werktekenen, corrigeren en uitleveren. Als ze presentaties en dummy’s kan laten stralen dankzij haar fröbeltechnische vondsten. Ze werkt snel en denkt pragmatisch, geholpen door haar passie voor beeldbewerken en haar aangeboren tekstgevoel. Plus haar rijke ervaring, waarmee grote retailformules als Praxis, Intratuin, Specsavers, Intertoys, Libris, Hubo en Vodafone hun voordeel al hebben gedaan. Maar dat was toen en Mirella kijkt liever vooruit. Want er valt natuurlijk nog veel meer te ‘streamlinen’.
Orchestrator
Kennis: Heao Communicatie, Marketing communicatie A & B, Masterclass Retailing the brand (EURIB), Masterclass Brandmanagement (EURIB)
Expertises: Marketingcommunicatie, Formule- en merkbewaking
Petra overziet en regisseert. Als allround ‘orchestrator’ beschikt zij over het inlevingsvermogen om de juiste mensen en factoren perfect op elkaar af te stemmen. Waardoor trajecten uiteindelijk zo goed en soepel mogelijk verlopen. Dat lukt niet zonder teamwork. Haar kracht is dan ook om de krachten van ánderen te bundelen. Verwachtingen te managen. Optimale teams samen te stellen en te laten excelleren. Met Petra voor het orkest, weten haar spelers – van klanten tot collega’s – elkaar in harmonie te vinden. Op zoek naar een klinkend resultaat. Om dat te bereiken is zij scherp op de details en adviseert zij voortdurend in het proces. Zij organiseert, budgetteert en bewaakt formules en merkprojecten. En blijft ondertussen dagelijks aanspreekpunt en sparringpartner voor klanten en de interne organisatie. Haar vooruitziende blik en gevoelige zesde zintuig voor intermenselijke dynamiek geven haar hierbij een duidelijke voorsprong. De resultaten voor klanten zijn ernaar. Met ruim 20 jaar ervaring aan bureauzijde en op ingrijpende coporate identity- en marcomtrajecten kan dat ook bijna niet anders. Vraag het aan Philips, Bose, Postbank, Honig, Liliane Fonds, Blokker, Fair Play of Charles Vögele. Of aan vele andere merken die zij heeft helpen orkestreren.
Connector
Kennis: HBO Communicatie en diverse aanvullende cursussen
Expertises: Marketingcommunicatie, Merk- en procesbewaking
Bij Joëlle gaat alles hard. Ze maakt zich hard voor klanten, concepten, strategieën en collega’s, en heeft een hart voor alles wat met retail te maken heeft. Met de uitgebreide retailkennis die ze de afgelopen 12 jaar heeft opgedaan bij diverse bureaus, gaat ze geen enkel vraagstuk uit de weg en volhardend te werk. Kwaliteit staat voorop bij haar, zonder daarbij de creativiteit uit het oog te verliezen. Als sparringpartner voor klanten en collega’s streeft ze ernaar iedereen scherp te houden. Vastberaden stort ze zich op strategische vraagstukken, conceptontwikkeling en de uitrol van campagnes. Enkele van de gewaardeerde klanten waarmee ze samenwerkt bij Crossmarks zijn Bike Totaal, Kwantum, Jumbo Supermarkten en Hartingbank.
Kennis: Interieurdesign, Visual Art and Design Management aan de HKU, NCOI Nima A Online Marketing
Expertises: Marketingcommunicatie, Merk- en procesbewaking, Online marketing
Een project dat van A tot Z klopt? Dan is het zeer waarschijnlijk dat Joy daarbij betrokken is geweest. Strakke planningen en ogenschijnlijk onhaalbare deadlines zijn haar specialiteit. Daadkrachtig en vol energie houdt zij het overzicht voor klanten als La Place, Jumbo en vanHaren. Ze stemt vraagstukken af met de klant, weet dit razendsnel te vertalen naar glashelder briefings en stemt zowel intern als extern af wat er moet gebeuren. Deze powervrouw laat zich niet snel gek maken en dat is belangrijk wanneer je lastige klussen tot een goed einde moet brengen.
Hypersonic
Kennis: HBO Communicatie, Minor Online Marketing
Expertises: Marketingcommunicatie, Projectmanagement, Procesbewaking
Snelheid! Dat is waar Enya bekend om staat. Wat er ook nodig is, zij pakt het op en regelt het voor je. Heb je een vraag? Eén keer knipperen en ze heeft het antwoord al klaar. Als ‘Hypersonic’ projectmanager houdt Enya van korte lijntjes en je raadt het al… snel schakelen. Met haar ruime communicatiekennis en flexibele instelling haalt ze het beste uit ieder project. Enya is nieuwsgierig, organisatorisch sterk en bewaart altijd het overzicht. Ze gaat graag het avontuur aan en reist in haar vrije tijd de wereld over. Voordat ze bij Crossmarks landde, deed ze daarom ook al internationale ervaring op als producer, event coördinator en communicatiespecialist. Gelukkig zit ze nu bij Crossmarks helemaal op haar plek en is ze verantwoordelijk voor klantcontact, planningen, briefings voor creatie. En vooral zorgen dat processen lekker vlot verlopen.
Navigator
Kennis: HEAO Communicatie – specialisatie identiteit en imago, Masterclass Retailing the brand (EURIB), Masterclass Brand management (EURIB)
Expertises: Merkbewaking, Marketingcommunicatie, Procesbewaking
Bij Crossmarks denkt eigenlijk iederéén pragmatisch. Toch wint niemand het op dat punt van Sandra. Voor ons is ze dé ‘pragmatist’ en daar is ze trots op. Ze benadert alle projecten op een manier die praktisch en nuttig is voor de klant en het totale proces. Geholpen door haar positieve drive en een echte ‘hands-on’ mentaliteit, gaat ze geen uitdaging uit de weg. Dat leidt tot concrete oplossingen die gemakkelijk uitvoerbaar en toepasbaar zijn. Ook weet ze problemen telkens weer snel te doorgronden, zodat ze flink kan doorpakken. Noem het projectmanagement 2.0. Of unieke expertise plus gevoel voor deadlines. Daarbij zit ze graag met klanten om de tafel – en de klanten met haar. Want haar flexibele wijze van werken en plannen spreekt aan. Net als haar open manier van adviseren en communiceren. Met haar doelgerichte aanpak bewaakt en ondersteunt ze merken, processen en formules. Ze managet projecten qua timing, budget en inhoud. Ze stuurt projectteams aan en leidt briefings en reviews met creatie. Kortom: ze laat de juiste mensen op het juiste moment de juiste dingen doen. En dan krijg je dus ook het juiste resultaat. Bad in beeld weet dat. Toyota/Lexus weet dat. Plus alle andere klanten waarvoor ze zich met al haar kennis en ervaring inzet.
Caretaker
Kennis: MHBO Facilitair Management
Expertises: Officemanagement, Nederlandse taal
Iedereen die een relatie met Crossmarks heeft – binnen én buiten de organisatie – valt onder de goede zorgen van ‘caretaker’ Kaatje. Dat is al zo vanaf de start. Dus als iemand tot het DNA van Crossmarks behoort, is zij het wel. Officieel is zij officemanager, die gaat over de administratie, de personeelsadministratie en facilitaire aangelegenheden. Maar in werkelijkheid is haar betekenis voor de organisatie veel groter. Zij kan luisteren als geen ander en mensen ‘lezen’. Als 100% mensenmens weet zij precies wat er speelt bij klanten en collega’s en wat ze nodig hebben. Zij staat persoonlijk in voor een geweldige sfeer binnen het bureau en zorgt dat het niemand aan iets ontbreekt. Dat varieert van het oplossen van andermans problemen tot het bakken van pannenkoeken voor de lunch. Zij maakt, kortom, dat mensen zich comfortabeler voelen en daardoor meer uit zichzelf halen, zowel functioneel als emotioneel. Het is veel. Maar nog niet alles. Want moeten er teksten worden nagelezen en gecorrigeerd, dan doet ze dat ook. Gewoon omdat haar Nederlands zo goed is. No matter what: Kaatje takes care.
Accelerator
Kennis: HBO Communicatie, MBO+ (Nima en PR), MMO-C
Expertises: Projectmanagement, officemanagement, procesbewaking
Monique is een warme persoonlijkheid met een groot organisatietalent. Een hele fijne combinatie! Met veel gevoel voor sfeer regelt ze alles tot in de puntjes. Van het kopje koffie tot administratieve klussen. Van voorraadbestellingen tot nieuwe werkplekken. Monique zorgt ervoor dat het onze klanten, leveranciers én collega’s aan niets ontbreekt. Als ‘Accelerator’ bij Crossmarks weet Monique lekker snel te schakelen en prioriteiten te stellen. Samenwerken en praktisch denken én daadkracht zijn eigenschappen die haar aanpak typeren. Want, Monique zit overal bovenop. Haar ultieme focus? Alles doen om het beste in iedereen naar boven te halen en er samen iets moois van te maken. Als officemanager – en sidekick van Kaatje – kan ze terugvallen op haar ruime ervaring als hostess, account executive en projectmanager. O, en mocht je haar ooit ‘s nachts willen wakker maken voor iets? Zorg dan wel dat goede kaas en een lekker wijntje klaar staan!
Collaborator
Kennis: Vormgeving & Communicatie, Willem de Kooning, NIMA A en B, Post Master Consumer Behaviour.
Expertises: Strategie, Innovatie en Formuleontwikkeling
Ontmoet Eric, onze gedreven Business Director met een indrukwekkende achtergrond in marketing, communicatie en branding. Deze go-to-adviesgoeroe houdt ervan om nieuwe mensen te ontmoeten en duurzame relaties op te bouwen, waarbij de focus ligt op het inspireren van mensen en het opbouwen van vertrouwensbanden. Voordat Eric zich bij ons team aansloot, was hij onder andere strategisch adviseur voor Dirk van den Broek Supermarkten en begeleidde hij meerdere nationale en internationale retailformules en FMCG-merken op het gebied van merkontwikkeling en marketingcommunicatie.
Met zijn brede glimlach en een enorme dosis aan energie, is hij niet te missen. Deze energie komt niet alleen voort uit zijn oneindige passie voor het vak, maar ook uit de acht kopjes koffie die hij dagelijks drinkt.
Juggler
Kennis: Trend Research & Concept Creation in Lifestyle, Communicatie- en informatiewetenschappen, Business Communication, Digital Media
Expertises: Communicatie, Contentcreatie, Projectmanagement
Ontmoet Kim, onze Junior projectmanager. Kim laat projecten moeiteloos verlopen door zorgvuldig te balanceren tussen analyseren, plannen, teambehoeften in kaart brengen en strakke deadlines bewaken. Kims betrokkenheid met haar klanten, Borgo Castello Panicaglia, Lexus en Toyota, zorgt ervoor dat zij altijd volledig op de hoogte zijn van de voortgang.
Wat Kim echt onderscheidt, zijn niet enkel haar sociale vaardigheden, maar ook haar aanhoudende nieuwsgierigheid. Deze eigenschappen maken haar niet alleen een fijne projectmanager, maar zorgen er ook voor dat zij op natuurlijke wijze connecties legt.
Artist
Kennis: Grafische vormgeving, Art Direction
Expertises: Design, Art Direction, Retail, Merkactivaties
Maak kennis met Jeroen, onze visionaire Art Director, die retailcommunicatie naar een hoger niveau tilt. Met ruim 20 jaar ervaring beschikt Jeroen over een indrukwekkend portfolio, dat bewijst dat expertise het verschil maakt in de dynamische omgeving van retail en merkactivatie.
Elke dag richt hij zich op het ontwikkelen en vormgeven van innovatieve retailconcepten, spraakmakende campagnes, activaties, POS-uitingen en oogverblindende verpakkingen. In Jeroens wereld bestaan geen grenzen, alleen kansen die wachten om omgezet te worden in visuele meesterwerken die indruk maken op de markt.
Explorer
Kennis: Communicatie en Multimedia Design, Human-centered Design, Media Innovatie
Expertises: Research, Design
Julia is een enthousiaste AI Explorer en Junior Designer die na haar afstudeeropdracht bij ons is gebleven. Met een flinke dosis energie duikt ze in de wereld van Artificial Intelligence. Ze fungeert als een gids door deze dynamische en fascinerende wereld. Haar nieuwste bevindingen deelt ze en ze zorgt ervoor dat iedereen deze innovaties direct in de praktijk kan toepassen.
Dat is nog niet alles. Als Junior Designer voegt Julia een vleugje creativiteit toe aan ons team. Ze voegt verschillende details samen tot een ontwerp dat niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook functioneel en doordacht.
Julia is constant bezig met het ontdekken van nieuwe tools en mogelijkheden, wat maakt dat zij een echte ontdekkingsreiziger is.
Facilitator
Kennis: Fontys Human Resource Management, Minor Recht
Expertises: Human Resources
Kiki, onze altijd vrolijke HR-adviseur, is de vertrouwde schakel tussen Crossmarks en het hele team. Met haar scherpe blik op de behoeften van zowel het bedrijf als de medewerkers, staat ze klaar om al onze vragen te beantwoorden en ons te begeleiden door de complexe wereld van Human Resources.
Voor Kiki is HR meer dan alleen de praktische zaken regelen; het draait voor haar ook om het creëren van een werkomgeving waarin iedereen zich gehoord voelt. Zowel op de werkvloer als daarbuiten houdt ze een oogje in het zeil. Want ook tijdens haar reizen verkent ze graag haar omgeving. Zo kan ze bijvoorbeeld uren ronddwalen in schilderachtige straatjes van charmante steden.
Multitasker
Kennis: MBO Paraveterinair, HBO Communicatie
Expertises: Projectmanagement, officemanagement, communicatie
Kom je wel eens bij ons langs op kantoor? Dan ontvangt onze vrolijke Lisa je op woensdag en vrijdag. Ze zal er direct voor zorgen dat je iets te drinken krijgt. Als officemanager zorgt ze ervoor dat alles op rolletjes loopt, en dat is geen kleine taak! Van facturen inboeken tot aan het regelen van cadeautjes. Het bewaken van de voorraad(kast), zodat iedereen lekker kan lunchen, mag ook zeker niet ontbreken. Met een scherp oog voor detail en een talent voor snel schakelen en plannen, houdt ze het kantoor draaiende en staat ze klaar om bij te springen waar nodig.
Haar expertise beperkt zich niet alleen tot kantoorwerk. Met een achtergrond in social media en als influencer marketing in de fashionbranche, en ervaring als assistente in de diergeneeskunde, brengt ze een unieke mix van vaardigheden en ervaring naar ons kantoor. En als je Lisa vraagt wat het gekste is wat ze ooit heeft gedaan, zal ze antwoorden dat ze niet zo’n gekke meid is. Of vindt ze niet snel iets gek…, dat kan natuurlijk ook.
Go-Getter
Kennis: HBO International Media & Entertainment Management
Expertises: Merk- en procesbewaking, marketingcommunicatie
Maak kennis met Anne, onze enthousiaste Accountmanager. Ze zorgt ervoor dat campagnes en projecten altijd van topkwaliteit zijn, denkt mee met klanten en begeleidt vraagstukken tot in de puntjes. Anne begon haar carrière in de wereld van brand merchandise en relatiegeschenken, waar ze creatief meedacht over de invulling van webshops en fysieke promotieartikelen voor grote merken. En nog steeds vindt ze het meedenken met klanten één van de leukste onderdelen van haar werk – dat doet ze dan ook graag voor haar klantenportfolio bij Crossmarks.
’s Nachts kun je Anne wakker maken voor een hartige snack. Ze staat graag in de keuken om heerlijke diners voor vrienden en familie te organiseren. En wist je dat ze in de kroeg gescout is voor een zangprogramma, ja echt waar!
Bij Crossmarks bouwen we aan de grootste retailformules van Nederland. Dat doen we door strategische vraagstukken tot de bodem toe uit te pluizen. Dat kan leiden tot een compleet nieuwe toekomstvisie, een merkpositionering, assortimentsstrategie of een nieuw winkelconcept. Daarmee maken we impact. We gaan altijd tot het uiterste om waterdichte strategische plannen te smeden die uiteindelijk tot leven worden gebracht in design, communicatie of de winkel. Op die manier bouwen we samen aan het retailen van de toekomst.
We doen dat met een groep van 29 energieke, getalenteerde retailspecialisten, designers en conceptontwikkelaars en zijn nog altijd aan het groeien. Ben jij klaar om met ons mee te bouwen?
Op dit moment zoeken we een:
• Insights Specialist
• Strategy Director
• Senior Retailstrateeg
Bekijk de vacatures hieronder!
Crossmarks werkt veel samen met freelance professionals. We zijn daarom altijd op zoek naar verdere uitbreiding van ons netwerk binnen de volgende vakgebieden:
Reageren?
Klik op solliciteren en stuur een mailtje met CV en korte motivatie naar Jenneke Appel