Je kunt pas responsive zijn als je continu op de hoogte blijft van wat er speelt, zowel binnen jouw organisatie als daarbuiten. Met deskresearch, fieldresearch, kwalitatief en kwantitatief onderzoek signaleren wij relevante trends en insights voor jouw retailformule. Denk hierbij aan een analyse van jouw winkels, de organisatie, de markt en klantbehoeften. Deze inzichten vertalen we naar kansen en verbeterpunten voor jouw retailformule.
Bekijk hieronder hoe Crossmarks jou kan helpen of neem direct contact met ons op.
DIRECT CONTACTTrendrabbit biedt de tools om je klanten beter te begrijpen, te anticiperen op trends, en je team te versterken om snel in te kunnen spelen op de meest relevante trends!
Lees verderIn één ochtend op de hoogte van de 10 belangrijkste retail trends van het moment en hun impact op jouw formule.
Lees verderDeze scan maakt snel inzichtelijk in hoeverre jouw organisatie in staat is om responsive te worden.
Lees verderIn één dag vinden we samen beslissende inzichten voor de verdere ontwikkeling van jouw formule en ben je met jouw team weer helemaal aangesloten op het retailen van nu.
Lees verderEen compleet beeld van de interne organisatie achter jouw retailformule.
Lees verderVolledig op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen voor jouw retailformule.
Lees verderHoe verhoog je het winkelrendement met behulp van in-store analytics en direct toepasbare adviezen van onze retailspecialisten?
Lees verderIn hoeverre sluit jouw winkel aan op de veranderende consumentenbehoeften?
Lees verderContinu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dé basis voor retailinnovatie.
Lees verderRetailsucces op de langere termijn vereist een duidelijke visie. Wat is de rol en positie van jouw retailformule in de toekomst en wat is de weg daarnaartoe? Wij helpen je bij de aanscherping van jouw retailvisie en de doorvertaling daarvan naar een toekomstgerichte strategie.
Lees verderAlleen als je de kracht van jouw retailformule overtuigend weet over te brengen, verover je een voorkeurspositie in het hoofd en het hart van de klant. Dat vraagt om een juiste vertaling van de retailvisie en merkstrategie naar alle onderdelen van de retailorganisatie.
Lees verder