Must sees

Retailconcepten die je gezien moet hebben

Starbucks Now: nieuw express winkelformat in Beijing

Klanten ervaren een nieuw niveau van gemak en snelheid…

Lees verder

Lush: cosmeticabedrijf biedt in haar grootste winkel in Azië een nieuwe manier van shoppen

Een taalvrije flagshipstore vol met retailtechnologie…

Lees verder

Amazon: kleine merken die online populair zijn krijgen een plek in de fysieke winkel

Met het Clicks and Mortar-programma helpt Amazon lokale fysieke retail nieuw leven in te blazen…

Lees verder

DYCE: deze dessertbar richt zich met haar interieur op socialmedia-kanalen als TikTok en Snapchat

Door het gebruik van spiegels aan het plafond is het interieur ideaal voor het maken van korte video’s…

Lees verder

De nieuwste must sees in uw mailbox? Meld u dan hier aan.

Gaat u mee? Ontdek het retailen van nu tijdens de strategische retailtour.

Meer informatie

Apple: nieuwe winkel in Miami met eigen amfitheater

In het winkeldesign staat de Apple community volledig centraal…

Lees verder

Shibuyala: een one-stop-shop voor liefhebbers van Japanse lifestyle producten geopend in New York

Meer dan 7000 artikelen waaronder de meest trendy items in Japan…

Lees verder

Samsung: eerste Samsung House in Latijns-Amerika geopend in een historisch herenhuis

Bekijk de smart home van de toekomst en neem deel aan educatieve activiteiten…

Lees verder

Re:store: in deze conceptstore vind je merken die populair zijn op Instagram

Goed voorbeeld van retailen op basis van real-time data…

Lees verder