Must sees

Retailconcepten die je gezien moet hebben

The Conran Shop: grootste winkel van designretailer tot nu geopend in Seoul

Designscene in de Zuid-Koreaanse hoofdstad ontwikkelt zich in razendsnel tempo…

Lees verder

Glossier: de fleurige pop-up store van een ongekend populair online beautymerk

Eerste fysieke winkel in Verenigd Koninkrijk ademt de sfeer van sierlijke salons en privéclubs uit de 19e eeuw…

Lees verder

Tupperware: eerste fysieke winkel voor een van ’s werelds meest iconische merken

Pop-up store in New York is ontworpen om alle generaties Tupperware fans aan te spreken…

Lees verder

AESOP: eerste brandstore in Nederland geopend in de Utrechtsestraat

Met de nostalgische sfeer van de voormalige snoepwinkel…

Lees verder

De nieuwste must sees in uw mailbox? Meld u dan hier aan.

Gaat u mee? Ontdek het retailen van nu tijdens de strategische retailtour.

Meer informatie

INTERSECT BY LEXUS: brand experience store als ontmoetingsplek

Ervaar de ultieme Lexus lifestyle nu ook in New York…

Lees verder

John Lewis en Waitrose: een conceptstore gericht op klantervaringen

Het warenhuis wordt opnieuw uitgevonden in deze conceptstore…

Lees verder

Louis Vuitton: maakt van winkelbezoek tevens een museumbezoek

Nieuwe brandstore breekt met chique straatbeeld in Londen…

Lees verder

Lovehoney: online retailer opent eerste fysieke winkel

Leren van persoonlijke interactie met de klant in een fysieke winkelomgeving…

Lees verder