Must sees

Retailconcepten die je gezien moet hebben

Bergdorf Goodman: warenhuis zet traditie van fantastische storytelling tijdens de feestdagen voort

Elke etalage staat in het teken van een typisch Amerikaanse holiday sweet

Lees verder

Printemps: kerstetalages vertellen het verhaal van Jules en Violette die op zoek zijn naar de kerstman

Alle sprookjesachtige werelden zijn om een merk heen gebouwd…

Lees verder

Bijenkorf: prachtige kerstetalages met als thema ‘Make classic fantastic’

Hoofdrolspeler Bobbie de Beer komt tot leven via augmented reality…

Lees verder

Gentle Monster: Koreaanse brillenmerk blijft verbazen met nieuwe winkels annex musea

Nieuwe flagshipstore in New York zorgt voor een memorabel bezoek…

Lees verder

De nieuwste must sees in uw mailbox? Meld u dan hier aan.

Gaat u mee? Ontdek het retailen van nu tijdens de strategische retailtour.

Meer informatie

Nike NYC, House of Innovation 000: personal, digital en responsive zijn de pijlers van de baanbrekende nieuwe flagshipstore

Je kunt jouw winkelervaring zo persoonlijk maken als jij het wil, met alle gemakken van online shoppen…

Lees verder

Ba&sh: Frans kledingmerk leent klanten gratis kleding uit in brandstore in New York

Het experimentele winkelconcept is onderdeel van expansiestrategie in Noord-Amerika…

Lees verder

Amazon 4-star: alle bestsellers van Amazon.com onder één dak

Dé oplossing voor keuzestress, want je weet zeker dat je een goed product koopt…

Lees verder

UNIQLO: Japanse fast retailer past City Attack strategie toe bij nieuwe flagshipstore

Koning van de basics geeft veel aandacht aan innovatieve technische eigenschappen van haar LifeWear…

Lees verder