Een nieuw standalone beautyconcept

Het warenhuis Harrods breidt het merk uit met een standalone beautyconcept genaamd 'H beauty'. Het nieuwe beautyconcept is te ervaren op meer dan 2.100 vierkante meter in het Intu Lakeside shopping centre.  

11.03.2021 | 95 x bekeken

© Harrods
© Harrods
© Harrods
© Harrods

Ronddwalen in deze luxe omgeving

Het beautyconcept ‘H beauty’ biedt 90 premium merken in make-up, huidverzorging en luxe geuren, zoals Chanel, Dior en Huda Beauty. Daarnaast zijn er verschillende instore masterclasses te volgen en is er ruimte gemaakt voor behandelzones. In het hart van de winkel bevindt zich een champagnebar, waar klanten kunnen genieten van een drankje terwijl ze in de watten worden gelegd.

Harrods is van plan om in het voorjaar van 2021 een tweede winkel in Milton Keynes uit te rollen.

© Harrods
© Harrods
© Harrods
© Harrods