‘Generation Next’-flagshipstore

KITH wil ‘Generation Next’ meer geven dan waarvoor ze betalen. Binnen een nieuwe flagshipstore in New York combineert het lifestylemerk voor het eerst de heren- en damescollecties. Verder kun je een bar, kunstgalerij en evenementenruimte bezoeken. KITH brengt alles waar het merk voor staat onder één dak samen. Daarmee probeert het lifestylemerk aan te sluiten op de belevingswereld van ‘Generation Next’ en de identiteit van het merk verder te versterken.

26.10.2017 | ... x bekeken

© KITH
© KITH
© KITH
© KITH
© KITH

Multifunctioneel

Met de flagshipstore wil KITH tegemoetkomen aan de wensen van ‘Generation Next’. Het lifestylemerk creëerde daarom ruimtes als de KITH Treats, een bar waar je Rice Krispies Ice Cream en Cinnamon Toast Crunch Milkshakes kunt halen. Verder is er een kunstgalerij waar op dit moment kunstenaar Daniel Arsham zijn materiaal exposeert. Binnen een aparte evenementenruimte wordt aandacht besteed aan de partnerships van KITH met merken als Nike, Off-White, Moncler en Adidas.

Fotografie door KITH.

© KITH
© KITH
© KITH
© KITH
© KITH