Connect, experience, explore

Het Franse beautymerk L’Occitane en Provence opende eind 2016 in de wijk Flatiron in New York haar innovatieve flagshipstore, waar je een sensorische en gepersonaliseerde winkelbeleving te wachten staat. Zodra je de boutique binnenkomt voel je de sereniteit en ervaar je de sfeer van de Provence door de rustige muziek, de fijne geur en het zachte licht. Met behulp van digitale technologie nodigt L’Occitane je uit om kennis te maken met het merk en om haar producten uit te proberen.

21.04.2017 | 1179 x bekeken

Smart Beauty Fitting Room

In deze flagshipstore introduceert L’Occitane haar Smart Beauty Fitting Room. Aan het beautyeiland zijn vier ruime zitplaatsen met wasbak en spiegel. Via een nieuw digitaal platform browse je door de verschillende productlijnen met uitgebreide informatie. Zie je een product dat je graag zou willen proberen, dan doe je het in je digitale winkelmandje. Als je vervolgens op ‘Request basket’ klikt, krijg je van een medewerker de full size producten op een dienblad aangeraakt om eens rustig uit te proberen.