Gepersonaliseerde beauty experience

Met de flagshipstore in San Francisco opent Sephora een compleet nieuwe wereld voor de cosmeticabranche. Teach, inspire and play zijn de kernwoorden. In de bijna 800 m2 grote winkel kom je door nieuwe technologie te weten welke huidverzorging, parfum en make-up het beste bij jou passen. Door deze gepersonaliseerde beauty experience wordt het een stuk makkelijker om te kiezen uit de ruim 13.000 producten die de winkel biedt.

11.02.2016 | 1403 x bekeken

Beauty selfies

De winkel is ingedeeld met diverse workshop areas. In het hart vind je de Beauty Workshop: 12 zitplekken met grote spiegels en daarnaast touchscreens. Hierop ontdek je de nieuwste beautytrends en -tips en leer je make-up technieken. Elke plek is uitgerust met cosmeticaproducten waarmee je direct zelf aan de slag kunt. Ben je blij met het resultaat? Maak dan een beauty selfie en deel deze direct op het live beauty board.

In de andere workshop areas matcht een Color IQ-systeem de juiste make-up kleuren bij je huidskleur, ontdek je met de InstaScent-technologie via subtiele pufjes lucht welke parfum je het lekkerst vindt en laat je je huidtype bepalen door de Skincare IQ. En als kers op de taart kun je ook nog genieten van een gratis mini facial. Fijne ontwikkeling voor alle dames onder ons!