Opvallen in een nieuwe hype

Standard Dose is een online wellnessmerk dat CBD-producten verkoopt. CBD (cannabidiol) is een grote hype binnen de health- en beautyindustrie. De werkzame stof die uit de bladeren van hennep wordt gehaald zou een rustgevende en helende werking hebben. Standard Dose biedt bezoekers in haar eerste fysieke brandstore in New York een rustgevende ontsnapping aan de alledaagse drukte. Vanuit een holistische kijk op wellness wil het merk informeren over CBD en services aanbieden om te ontspannen, focussen en op te laden.

28.06.2019 | ... x bekeken

© Emma DiMarco / BFA.com
© Emma DiMarco / BFA.com
© Emma DiMarco / BFA.com
© Emma DiMarco / BFA.com
© Emma DiMarco / BFA.com

Opvallen in een nieuwe opkomende markt

Sinds cannabis ook in verschillende delen van Amerika gelegaliseerd is, begint de cultuur rondom CBD te veranderen. Beautyproducten en voedingssupplementen met CBD zijn een ware hype aan het worden. Standard Dose is één van de vele merken die op deze hype inspringt. En het is natuurlijk de kunst om onderscheidend te zijn in deze relatief nieuwe markt. Standard Dose doet dat door vanuit een holistische kijk op welzijn de heilzame werking van CBD uit te leggen aan bezoekers en ze het ook werkelijk te laten ervaren. De medewerkers zijn zeer goed opgeleid om ter plaatse vragen van klanten te beantwoorden, twijfels en bezorgheid over CBD uit de wereld te helpen en geschikte producten aan te bevelen. De drie verdiepingen tellende brandstore midden op Manhattan is dan ook meer dan alleen een retailruimte. Er is een theebar, je kunt er schoonheidsbehandelingen ondergaan en een lesje yoga of meditatie meepakken. En dat allemaal in een prachtige rustgevende ruimte.

© Emma DiMarco / BFA.com
© Emma DiMarco / BFA.com