Nieuwe benchmark in sportretail

Sun & Sand Sports, de grootste sportretailer van de Verenigde Arabische Emiraten, heeft een indrukwekkende conceptstore in Dubai vol digitale beleving. Zo zijn er drie interactive trial zones waar bezoekers het tegen elkaar kunnen opnemen met hardlopen, voetbal of basketbal. De resultaten worden online geplaatst via social media. Het meest opvallende is de live event zone in het hart van de winkel met een LED-vloer en grote digitale schermen waarop je alles kunt volgen wat er in de trial zones gebeurt.

10.02.2017 | ... x bekeken

© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports

Customization zone

Naast de trial zones en de live event zone vind je in de Sun & Sand Sports store een CRE-8 customization zone waar kunstenaars live in de winkel een persoonlijk ontwerp maken voor je sneakers of surfboard. De vrouwenpaskamers zijn grote adviesruimtes voorzien van 360 graden spiegels en digitale stijlgidsen.

Digital signage
De 20 digitale touchscreens geven je digitaal stijladvies en tonen levendige productvideo’s van ’s werelds meest toonaangevende merken. Alle digital signage kan ingezet worden voor merkactivatie en wordt helemaal aangestuurd via iPads.

Social media
De 1.800 m2 grote conceptstore is gevestigd in de grootste shopping mall ter wereld. In de eerste twee maanden na de opening hadden al 11.255 bezoekers gebruikt gemaakt van de trial zones en 43% daarvan deelden hun trial zone resultaten op social media.

© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports
© Sun & Sand Sports