Digitaal speelt in The Burberry Beauty Box een belangrijke rol. Tijdens het ontwerpen van het store design is er goed gekeken naar de laatste marktontwikkelingen en de wijze waarop deze toegepast konden worden. Voor een iconisch merk als Burberry was het belangrijk dat de beroemde herkenningspunten behouden bleven. Om deze reden zijn de digitale toevoegingen in het welbekende ‘Burberry-jasje’ gegoten. De pui is bijvoorbeeld voorzien van digitale schermen in de vorm van de Burberry-ruit en in de winkel is een digitale chandelier geplaatst die het (maandelijkse) Burberry verhaal, nieuwe looks en producten vertoont.
Ook aan het feit dat shoppers tegenwoordig direct producten willen ervaren en customizen, is gedacht. In een digitale nagelbar kunnen shoppers namelijk de nieuwste nagellak virtueel uitproberen en kunnen producten in ‘the Beauty Box Bar’ gegraveerd worden. Alsof dit nog niet bijzonder genoeg is biedt Burberry ook een exclusieve persoonlijke service aan. Zo kan er op de tweede verdieping tijdens een personalised beauty styling consultation, met beautyproducten die rechtstreeks van de runway komen, een eigen signiture look gecreëerd worden. Uitgeshopt? Dan betaal je de producten toch gewoon per Ipad terwijl ze feestelijk worden ingepakt!