Luisterend oor

Je kent het ongetwijfeld, die dagelijkse stroom van mails, whatsappjes, tweets en andere social media posts zonder enige vorm van inhoud. Denimstore The Listener is van mening dat er tegenwoordig meer wordt verteld dan dat er wordt geluisterd. De oprichters van The Listener zijn klaar met deze vorm van desinteresse. Zij bieden merken, mensen en verhalen een luisterend oor.

06.11.2015 | 3257 x bekeken

Challenge accepted!

Het is niet makkelijk een goede luisteraar te zijn. Dit geeft The Listener zelf ook toe. Toch was het voor oprichters Hakan Temür en Ardi Goldman belangrijk om deze uitdaging aan te gaan. De fashionmarkt is namelijk overspoeld met producten en niemand weet meer wat hij of zij werkelijk nodig heeft. Luisteren is volgens The Listener het sleutelwoord en de oplossing van het probleem…

The Listener is met haar denimstore inclusief minibar een plek geworden voor workshops, een gezellig praatje, prikkelende discussies en productpresentaties. Met deze aanpak is anonimiteit verleden tijd en wordt de klant geënthousiasmeerd en geïnspireerd met eye-openers. Voor de echte jeanskenners staat The Listener bekend om haar ‘spannende’ assortiment. De denim die er verkocht wordt onderscheidt zich door productverhalen, kwaliteit, tijdloosheid, hoge standaard, design en fabricage. Maar welk type klant er ook in de winkel komt, The Listener is altijd het luisterend oor en af en toe de verkoper, als je die nodig hebt.