Auping Villa ArenA

Succesvol nieuw winkelconcept Auping Villa ArenA

KLANT

Auping Villa ArenA

Co-creatie staat centraal in het nieuwe winkelconcept van Auping. Het pionierende winkelconcept is ontwikkeld aan de hand van klant- en marktinzichten, waaronder de customer journey, gecombineerd met de Auping merkpijlers zoals o.a. duurzaamheid. Klanten kunnen zich instore zowel laten inspireren als adviseren. Ze kunnen samen met de Aupingadviseur stapsgewijs op zoek naar het passende Auping product. Om dit resultaat neer te zetten heeft Crossmarks samen met Auping middels werksessies gebouwd aan de strategische uitgangspunten van het nieuwe winkelconcept en daarmee de briefing gevormd voor ontwerpbureau Desarc. De uitgangspunten voor het optimale winkelconcept zijn gevormd aan de hand van klant- en marktinzichten, waaronder de customer journey, gecombineerd met de Auping merkpijlers zoals duurzaamheid en historie. De eerste resultaten van deze pilotstore zijn positief: een hogere conversie, een gemiddeld hoger bonbedrag en een langere verblijfsduur leiden tot tevredenheid bij Auping.

Benieuwd hoe u meer uit uw winkelconcept kunt halen?

Jenneke Appel
Achiever

Stuur een e-mail of bel 073 69 00 555