Succesvol nieuw winkelconcept Auping Villa ArenA

KLANT

Auping Villa ArenA

Klanten kunnen bij Villa ArenA zonder stress kiezen en in verschillende zones geïnspireerd en geïnformeerd worden. De Auping-experience begint met een gastvrije ontvangst aan een uitnodigende lange tafel. In het meetlab worden de maten van de klant opgenomen voor een persoonlijk matrasadvies. Testen kan vervolgens in de proefligzone. Is het matras gekozen, dan gaat de klant door naar de configuratiezone waar alle stoffen, pootjes en hoofdborden voor het droombed te vinden zijn. Via het configuratiescherm kan de klant zijn Auping bed naar eigen ontwerp samenstellen. Het nieuwe winkelconcept van Auping is ontwikkeld aan de hand van klant- en marktinzichten, waaronder de customer journey, gecombineerd met de Auping merkpijlers zoals duurzaamheid en historie. Crossmarks heeft samen met Auping middels werksessies gebouwd aan de strategische uitgangspunten van het nieuwe winkelconcept en daarmee de briefing gevormd voor het architectenbureau. De eerste resultaten van deze pilotstore zijn positief: een hogere conversie, een gemiddeld hoger bonbedrag en een langere verblijfsduur.

Benieuwd hoe jij meer uit je winkelconcept kunt halen?

Lori van Waes

Forecaster

Bel naar 073 69 00 555