Innovatief en onderscheidend

Voorheen verkocht cosmeticamerk AlpStories alleen via online kanalen. Omdat er steeds meer vraag kwam naar het merk is er gekozen voor een offline winkel. De eerste winkel in Kroatië is ingericht naar de succesvolle online benadering. Net als veel cosmeticamerken is AlpStories innovatief. Toch onderscheidt AlpStories zich in de o-zo-volle wereld van cosmetica. AlpStories is namelijk het eerste cosmeticamerk dat alleen natuurlijke cosmeticaproducten verkoopt die voor en door klanten zijn gecreëerd.

21.07.2015 | ... x bekeken

AlpStories
AlpStories
AlpStories
AlpStories
AlpStories

Cosmetica community

De eerste winkel van AlpStories is op te delen in twee gedeeltes, namelijk in: ‘Our Story’ en ‘Your Story’. In het gedeelte ‘Our Story’ vind je cosmetica die gecreëerd is door AlpStories specialisten. Maar datgene wat AlpStories zo bijzonder maakt, is het gedeelte ‘Your Story’. In dit gedeelte van de winkel is het voor klanten mogelijk om zowel online als in de winkel aan de hand van een huidanalyse en een robot eigen cosmetica te maken.

Maar dat niet alleen, AlpStories gaat zelfs nog een stapje verder. Zo kunnen klanten hun eigen gecreëerde cosmetica in het schap van AlpStories verkopen. Een deel van de verkoopprijs wordt dan aan de klant uitgekeerd. Wat betreft AlpStories is dit een win-win situatie. AlpStories wil namelijk niet alleen een winkel zijn. Het einddoel van AlpStories is het doorgroeien naar een community waarbij er een hechte relatie ontstaat tussen de klant en het merk AlpStories.

AlpStories
AlpStories
AlpStories
AlpStories
AlpStories