Bloomingdale’s

Dé New Yorkse kerst-experience van 2015!

Dat de New Yorkse kerstetalages in 2015 weer spraakmakend zijn is vanzelfsprekend. Als shopper weet je daardoor bijna niet meer waar je als eerste moet gaan kijken. Toch springt één warenhuis er wel een beetje uit. Bloomingdale’s heeft namelijk samen met Jeff Leatham iets speciaals in petto. Dit jaar brengen ze het winkelpubliek namelijk in de feeststemming met interactieve kerstetalages die de zintuigen prikkelen!

10.12.2015 | 1199 x bekeken

Bloomingdale’s geniet volop van Kerst

Dat Kerst een tijd is van genieten begrijpt Jeff Leatham als geen ander. De bekende bloemist prikkelt met zijn design daarom alle zintuigen met geluid, geur, smaak, tast en zicht. Leatham’s zintuigstimulerende kerstetalage laat werkelijk van alles zien. Zo vind je in één van de etalages een abstract gouden rendier waarvan het gewei bedekt is met rinkelende(!) kerstbellen. Een andere etalage laat een schattige speelse puppy te midden van geschenken en een prachtige bloemenzee zien. Denk je nu alles gezien te hebben? Dan heb je het mis. Want een etalage met een kerstboom mag natuurlijk niet ontbreken! Jeff Leatham heeft uiteraard niet gekozen voor een ‘standaard’ kerstboom. Nee, de kerstboom in Bloomingdale’s volgende etalage verspreidt namelijk continu een verse dennengeur. Bloomingdale’s zou Bloomingdale’s ook niet zijn als de spectaculaire designs hier zouden stoppen. Daarom vind je in de volgende etalage een echte zoetekauw. Ben je net als de door pepermunt omringde rode beer een zoetekauw? Dan heb je geluk! In de muur naast de etalage is namelijk een vendingmachine vol pepermunt geplaatst die alvast een klein voorproefje van Kerst geeft. Maar wil je als bezoeker ook echt deel uit maken van de ‘Bloomingdale’s Christmas experience 2015’? Dan kan je bij de etalage met glitter sneeuwpoppen dankzij een geïntegreerd touchscreen een foto van jezelf of met anderen maken en word je onderdeel van het etalagedesign!