Mix van foodservice en retail

Het iconische frisdrankmerk Coca-Cola heeft zijn eerste Europese winkel geopend in Londen. Naast de bekende koolzuurhoudende dranken kun je in de winkel verschillende premium kleding en accessoires van het merk vinden. Ook bevindt zich in de winkel een bar waar je heerlijke mocktails kunt bestellen die je zelf kunt samenstellen. Hiermee is de winkel een unieke mix tussen foodservice en retail.

09.06.2022 | 5592 x bekeken

© Coca-Cola
© Coca-Cola

Een versterking van het merk

Om het Coca-Cola merk tot leven te brengen en te versterken, biedt de winkel een reeks van premium mode- en verzamelobjecten. Ontworpen in samenwerking met verschillende toonaangevende ontwerpers en merken, waaronder Lee en Soho Grit. De meest bijzondere kledingcollectie die je in de winkel zult vinden, is gemaakt van gerecyclede Coca-Cola flessen. Door deze kledingstukken te tonen wil het merk de duurzaamheidsbelofte met mensen delen en hen meenemen in de reis naar een wereld zonder afval. Naast een aanbod aan verschillende mode-items is er in de winkel een vending machine te vinden. Hier kun je als bezoeker je eigen blikje Coca-Cola personaliseren. Elementen rondom duurzaamheid, personalisatie en beleving komen in de winkel samen.

© Coca-Cola
© Coca-Cola
© Coca-Cola
© Coca-Cola