Dynamiek, luxe en passie

Ferrari heeft haar eerste flagshipstore in het Midden-Oosten geopend in de Dubai Mall. De winkel toont de rijke geschiedenis van het merk en de daarbij behorende mix van luxe en de passie voor het racen. Dit retailconcept is een niet te missen shopbestemming met Ferrari-collecties, accessoires en memorabilia, maar ook een indrukwekkende entertainmentervaring. Een mooie brandstore op de juiste plek.

22.09.2016 | 1182 x bekeken

De adrenaline giert door je lijf

Drie F1-racesimulators zijn de grote eyecatcher in de flagshipstore van 800 m2. Hierin kun je je rijvaardigheid in een Ferrari testen op 5 bekende Formule-1 circuits. Door het 180 graden beeldscherm met haarscherp beeld en verbluffend realistische graphics giert de adrenaline door je lijf.

In de winkel vind je de fan collection, lifestyle collection met kleding, parfum, accessoires, zonnebrillen, horloges, tassen en niet te vergeten de kinderkledingcollectie, speelgoed en mini-Ferrari’s voor je peuter.

De flagshipstore vangt met haar design de essentie van Ferrari: dynamiek, luxe en passie voor het racen. Dit zie je overal terug; in kleurgebruik, verlichting, de snelle lijnen en het personeel dat in autocoureuroutfit loopt. In de flagshipstore kunnen echt Ferrari-fans hun hart ophalen. En ook als ‘gewone bezoeker’ voel je de passie en luxe die het merk met zich meebrengt.