Hightech beauty store

Nu Skin is een Amerikaans multi-level marketingbedrijf dat innovatieve beauty- en wellnessproducten ontwikkelt en wereldwijd verkoopt. Om als merk op te vallen in de groeiende Chinese markt en om een jongere doelgroep aan te spreken, heeft Nu Skin een opvallende experience store geopend in de Chinese wereldstad Shenzhen. De hightech winkel heet Nu Xtore en is meer dan een plek om producten te kopen. Het fungeert tevens als galerij, science center, community hub en eventruimte.

09.03.2020 | 185 x bekeken

Futuristisch store design

In de Nu Xtore zijn de nieuwste technologieën gebruikt om een gepersonaliseerde, interactieve ervaring te creëren waarin offline en online geïntegreerd zijn. Eyecatcher is de Fountain of Youth, een digitale installatie die als visuele metafoor dient voor jeugd, schoonheid en energie. Heldere kleuren worden gecombineerd met moderne meubels en materialen om een futuristische maar gastvrije omgeving te maken. Klanten worden bij hun bezoek aan de winkel door de verschillende zones geleid door grafische afbeeldingen en digitale displays.

Rebranding

Nu Xtore is onderdeel van een groter rebranding-programma en heeft als doel om het vertrouwen en enthousiasme van zowel consumenten als zakelijke partners te winnen door te vertellen over het merk en haar producten. Voor zakelijke partners zijn er comfortabele educatiezones, ontmoetingspods en producttestruimtes waar ze extra kennis kunnen opdoen over het aanbod van Nu Skin. Er is ook een groot auditorium voor teambuilding, aankondigingen en evenementen.