Een verfrissende aanpak van retail

Pop Up Grocer opent haar eerste permanente ‘experience-first’ supermarkt in Manhattan. Met haar aantrekkelijke uitstraling en esthetische verpakkingen is deze winkel een echte eye candy. Het is een plek om te struinen en waar nostalgie en moderniteit samenkomen tot een onvergetelijke brand experience.

30.11.2023 | ... x bekeken

© Dev.baby
© Ori Harpaz
©Ori Harpaz

Ontdekken, niet gewoon winkelen

Jaarlijks worden wereldwijd zo’n 30.000 nieuwe producten gelanceerd. Voor de bewuste shopper die weloverwogen keuzes maakt, heeft Pop Up Grocer hieruit al een zorgvuldige selectie gemaakt. Tijdens het selecteren van de producten wordt er rekening gehouden met de ingrediënten, geven ze prioriteit aan duurzaamheid en zorgen ze ervoor dat de founders vaak kleine onafhankelijke producenten zijn. Hierdoor ontdek je steeds wisselende, natuurlijke, verantwoorde en aantrekkelijke producten. Wat maakt dat het niet alleen een plek is om te winkelen, maar ook om jezelf nieuwe dingen te laten proberen terwijl je de wereld omarmt mét stijl. Zo maakt Pop Up Grocer het jou makkelijker om a-better-me (you) te worden.

Het menu
In Pop Up Grocer vind je ook een café dat allesbehalve alledaags is. Hier, in een zeer toegankelijke omgeving, ontdekken en proeven New Yorkers een menu dat samengesteld is vanuit pure nieuwsgierigheid. Wat dit café nog opmerkelijker maakt, is de regelmatige rotatie ervan, waarbij opkomende bakkers elkaar afwisselen. Deze wisselingen voegen een extra laag toe aan de algehele beleving, waardoor elk bezoek aan de Pop Up Grocer een unieke, verfrissende en onvergetelijke ervaring wordt.

“Hey, you are what you consume. Don’t hate our packaging for being beautiful!” – Pop Up Grocer

© Ori Harpaz
© dev.baby
© Ori Harpaz
© Ori Harpaz