40 retailers heten klanten opnieuw welkom

6.05. 2020 | 1611 x bekeken © Crossmarks

40 nationale mode en schoenen retailers verenigen zich voor ‘heropenings’campagne.

Consumenten bleven massaal thuis na de oproep van onze premier begin maart. Daardoor besloten veel winkelketens hun deuren te sluiten. Nu de deur na de intelligente lockdown voorzichtig op een kier wordt gezet hebben de meeste winkels besloten om weer open te gaan. Ze hebben de tijd benut om de winkels Corona-proof te maken. De ene winkel vraagt hun klanten om de handen te desinfecteren, hebben éénrichtingsverkeer of geven hun klanten plastic handschoenen bij binnenkomst. Ook buiten de winkel zijn markeringen aangebracht om consumenten te herinneren aan de 1,5 meter regel. In ieder geval kunnen consumenten weer veilig bij ze winkelen. In deze advertentie worden consumenten niet alleen gevraagd alert te zijn op de maatregels maar ook om doordeweeks te winkelen, om zo de weekenddrukte te vermijden. De retailers hebben hun klanten gemist en het lijkt erop dat dat gemis wederzijds is. De campagne is ontwikkeld door Crossmarks.

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder