Nieuwsartikel

Crossmarks wint internationale pitch Charles Vögele

20.03.2015 | 1459 x bekeken

Sinds 2011 werkt Crossmarks voor Charles Vögele Benelux. Na het winnen van de toenmalige bureaupitch heeft Crossmarks de internationale merkpositionering en merkbelofte aangescherpt voor de Benelux en vervolgens vertaald naar een communicatieconcept. Bestaande uit een serie tv-commercials met tag-ons, aangevuld met instore communicatie. In elke commercial stond een ander thema uit het leven van de doelgroep (50+ vrouw) centraal, waarbij sfeer en beleving aansloten bij het modeseizoen. Het campagneconcept leidde niet alleen tot grote tevredenheid bij Charles Vögele Benelux, maar werd ook door Charles Vögele Zwitserland (de ‘thuisbasis’) geprezen voor de smaakvolle en eigentijdse uitvoering.

In navolging van Charles Vögele Benelux wil ook Charles Vögele Zwitserland in het voorjaar van 2015 haar huidige communicatiemiddelen gaan ondersteunen met tv-commercials en vraagt Crossmarks mee te doen aan de bureaupitch voor het campagneconcept. Crossmarks kent Charles Vögele, de fashionmarkt en de doelgroep als geen ander, en voelt feilloos aan welk campagneconcept het meest geschikt is voor dit vraagstuk. Na de presentatie bij Charles Vögele op het hoofdkantoor in Zwitserland wint Crossmarks ook de internationale pitch.

Meer nieuws

Crossmarks in de FONK50

Lees meer

Crossmarks Mindfuck logo is publieksfavoriet tijdens Sign+ Magazine 2018

Lees meer

105 showrooms vertellen het unieke Toyota-merkverhaal

Lees meer