Crossmarks aan de slag voor De Beren

9.10. 2017 | 3403 x bekeken

De Beren is welbekend bij vlees- en visliefhebbers van alle leeftijden. Ooit begonnen met één vestiging in Rotterdam is het nu, 30 jaar later, een grote horecaketen met (bezorg)restaurants door het hele land. Hun succes in ongekend. En dat is niet voor niets: los van het bieden van buitengewone kwaliteit met verse producten, hebben zij ook service hoog in het vaandel staan. Een informele setting met befaamde recepten, en dat voor een lage prijs. Gasten komen graag en vaak bij hen over de vloer. Maar het is tijd voor een blik vooruit. Hoe kan De Beren in een veranderende markt hun positie verzekeren én verstevigen? Crossmarks gaat met deze vragen aan de slag en zorgt ervoor dat men van De Beren kan blijven genieten. Nu, en in de toekomst. We zijn trots op deze nieuwe klant en kijken uit naar onze samenwerking!

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder