Crossmarks aan de slag voor De Beren

9.10. 2017 | 4160 x bekeken

De Beren is welbekend bij vlees- en visliefhebbers van alle leeftijden. Ooit begonnen met één vestiging in Rotterdam is het nu, 30 jaar later, een grote horecaketen met (bezorg)restaurants door het hele land. Hun succes in ongekend. En dat is niet voor niets: los van het bieden van buitengewone kwaliteit met verse producten, hebben zij ook service hoog in het vaandel staan. Een informele setting met befaamde recepten, en dat voor een lage prijs. Gasten komen graag en vaak bij hen over de vloer. Maar het is tijd voor een blik vooruit. Hoe kan De Beren in een veranderende markt hun positie verzekeren én verstevigen? Crossmarks gaat met deze vragen aan de slag en zorgt ervoor dat men van De Beren kan blijven genieten. Nu, en in de toekomst. We zijn trots op deze nieuwe klant en kijken uit naar onze samenwerking!

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder