Crossmarks ontwikkelt campagne voor Blokker en 24Kitchen

1.12. 2014 | 2549 x bekeken

Crossmarks heeft een centraal campagneconcept ontwikkeld voor de introductie van het 24Kitchen- en Rudolph’s Bakery-assortiment bij Blokker en Cook & Co. Bestaande uit twee tv-commercials van 20 seconden; één voor Rudolph’s Bakery en één voor 24Kitchen, met daarbij verschillende producttag-ons. In de commercials zien we de bekende chefs van tv: Roberta, Giovanni en natuurlijk Rudolph. De commercials spelen zich eerst af in de keuken van 24Kitchen en Rudolph’s Bakery, maar verplaatsen zich vervolgens razendsnel naar de thuisomgeving van de ‘thuiskoks’ en eindigen bij de productschappen in de winkel. Hiermee benadrukken we dat je als thuiskok met de nieuwe kook- en bakartikelen net zo eenvoudig een lekkere en gezonde maaltijd op tafel zet als de chefs van tv. Ondersteund met de pay-offs: ‘Kookartikelen van 24Kitchen, Van onze chefs, voor jou’ en: ‘Bakartikelen van Rudolph’s Bakery. Van Rudolph, voor jou’. De commercials zijn hieronder te bekijken. De tv-campagne is tevens vertaald naar een introductiefolder voor zowel Blokker als Cook & Co. De commercials zijn in november en december 2014 op TV te zien.

Al het nieuws
Een samenwerking tussen Crossmarks en L’Oyé
Lees verder
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Connected to Next Revolution Group label