Crossmarks presenteert:
de 40 meest inspirerende retailers

6.05. 2019 | 1905 x bekeken

Alles moet sneller, makkelijker, mooier, leuker en duurzamer. Consumenten eisen steeds meer. En nog meer. Hoe kunnen retailers, ondanks die voortdurend opgeschroefde klantwensen, toch de aandacht op zich vestigen?

Om daarachter te komen heeft Crossmarks samen met Synergie een nieuw onderzoek gehouden. Synergie heeft al 8 jaar ervaring met het onderzoeken en publiceren van de Inspirerende 40. Nu is er een speciaal en nieuw onderzoek ontwikkeld, toegespitst op retail. Het heeft geleid tot de allereerste Inspirerende 40: Retaileditie.

Tijdens het NowHow kennis-event op donderdag 16 mei wordt dat onderzoek gepresenteerd en wordt (soms pijnlijk) duidelijk wat het verschil maakt tussen retailsucces en retailfalen. Wie weet de klant het meest te verrassen? Welke retailers hebben een plek in de lijst bemachtigd? Maar ook: welke retailers staan er niet op?

Het onderzoek van Inspirerende 40: Retaileditie geeft retailers inzicht in wat er vandaag voor nodig is om de klant te inspireren. Als aanvulling op deze inzichten presenteert Crossmarks de laatste retailtrends en geeft retailexpert en professor Gino van Ossel tijdens een Keynote zijn visie op de veranderende retail.

Benieuwd naar de lijst van de 40 meest inspirerende retailers?
De publicatie is vanaf vrijdag 17 mei te downloaden op onze website.


De Inspirerende 40: Retaileditie is een onderzoek uitgevoerd door Crossmarks en Synergie. Het onderzoek legt bloot wat klanten inspirerend vinden in retail, welke retailers inspireren en hoe zij dat doen. Het levert een bijdrage aan het doorgronden van de retailwereld zoals we die vandaag kennen. De inzichten uit het onderzoek zijn bedoeld om retailers te inspireren om hun klanten te inspireren. Zo werken we samen aan een duurzame, rendabele en vooral inspirerende toekomst van retail.

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder